Partneři




















   




















Jaké oborové členění má Marketing Mix?

Reklama a marketing má velice pestré oborové členění a každou chvíli se objeví nový trend či obor - pokud se v něm nenajdete, možná právě vaše nabídka bude zajímat návštěvníky veletrhu.

Oborové členění:

1/ Reklamní služby – agentury, design, kreativní práce, veletržní expozice a systémy…
2/ Marketingové služby – direktmarketing, telemarketing, public relations, průzkumy, soutěže…
3/ Polygrafické práce – DTP, pre-press, tiskárny, obaly, stroje a materiály…
4/ Papírenský průmysl
5/ Signmaking – reklamní grafi ka, světelná reklama, orientační systémy, stroje a materiály…
6/ Reklamní a dárkové předměty – katalogové, unikátní, textil…
7/ Venkovní a velkoplošná reklama – billboardy a jiná exteriérová reklama, reklama na dopravních prostředcích, nafukovadla, poutače…
8/ Média – tištěná, elektronická, internet, sociální sítě, databanky…
9/ Internet a sociální sítě
10/ Podpora prodeje – prodejní stojany, stánky, displeje, regály, rámy, poutače…
11/ Prezentační a kancelářská technika
12/ Eventy
13/ Jiné reklamní služby – vše, co jste nenašli v předchozích bodech
14/ Odborná literatura, školy, média o reklamě a marketingu.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět