Partneři




















   




















Veletrh Marketing Mix – pro úspěšnou reklamu a marketing

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 8. ročník prezentačního veletrhu Marketing Mix, který se uskuteční 15.září 2015 v nových prostorech v Hotelu DUO Praha a o týden později 22.září 2015 též v nových prostorech BVV – pavilon E – 10. ročník.

V čem je prezentační veletrh Marketing Mix ojedinělý?
Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Marketing Mix je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný /např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“/ a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Marketing Mixu zářijové termíny?
Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2016, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik  let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už osmým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?
Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?
Již jsem uvedla, že Marketing Mix je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Říkáme, že stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

A co doprovodný program veletrhu?
Doprovodný program v podobě odborných přednášek se stal v loňském roce po prvé součástí veletrhu. A vyplatilo se. Přes sto zájemců v Brně i v  Praze navštívila tyto zajímavé  přenášky. Letos organizátoři připravují zajímavé přednášky.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
Prezentační veletrh Marketing Mix se koná 15. září 2015 v Hotelu DUO v Praze, který se nachází hned přímo u stanice metra Střížkov (linka C). Přímá cesta do centra města trvá 12 minut. Hotel DUO disponuje dobrými parkovacími kapacitami. O týden později 22. září 2015 se koná Marketing Mix v BVV Brno – pavilon E. Vstup do areálu výstaviště je od brány E. Parkovací možnosti, v omezeném počtu, jsou přímo v areálu výstaviště. Nebo, v neomezením počtu, v nadzemních garážích přímo naproti pavilonu E.
Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

 

Více na www.omnis.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět