Partneři








   

   
   














 

CRM je srdce marketingu. Čtyři prezentace = čtyři přístupy, jak na to

Zcela nově jsme si pro vás připravili přednáškový blok specializovaný na CRM, tedy na systémy řízení vztahů se zákazníky. Vstup do této sekce je součástí základního vstupného 100 Kč. Přijďte se inspirovat názory odborníků o tom, jak to dělat správně.

13,30 – 14,10 hod.
Žít vztahy se zákazníky
Dělat obchod systematicky. Mít čistý stůl. Dopředu vědět, kolik toho každý měsíc zobchoduju. To všechno… (chvíle napětí) ... jde. Jenže to nestačí. Dnes vyhrávají ti, kteří zákazníkům jen neprodávají, ale kteří o ně skutečně pečují. Martin Bazala, ředitel společnosti RAYNET, poradí, jak ze vztahů se zákazníky udělat obchodní setrvačník.
Martin Bazala, ředitel, RAYNET CRM
 
14,15 – 14,55 hod.
Navigo3 – řízení projektové firmy jednoduše
Představíme vám náš nástroj pro řízení projektově orientované firmy od 5 do 1000 zaměstnanců. Základní CRM modul, vedení obchodních příležitostí, plánování zakázek, vykazování práce a Business Inteligence. To vše na jednom místě, bez implementačních a hardwarových nákladů. Navíc za bezkonkurenční cenu. Navigo3 je možné ve firmě zavést rychle, již za týden uvidíte první výsledky - zefektivnění práce, perfektní přehled nad zakázkami a klidné spaní manažerů a vedení společnosti.  
Mgr. Petr Humlíček, Omega Design, s.r.o.

15,00 – 15,40 hod.
Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání
Potřebujete udržet přehled o komunikaci s vašimi potenciálními klienty a zákazníky? Ukážeme vám, jaké máte možnosti s ryze českým online CRM systémem ANABIX.  Zaměříme se na praktickou stránku a podíváme se, jak můžete ANABIX využívat i ve vašem podnikání, aby jej vaši lidé používali rádi a měli jste jasnou představu, kdo a o čem s vašimi klienty komunikoval. Věříme, že vás zaujme jeho přehlednost, prvky automatizace i napojení na další online systémy.
Bc. Štěpán Musil – člen týmu CRM ANABIX a marketingový specialista

15,45 – 16,20 hod.
Přirozené CRM, které usnadňuje obchodníkovi život
Zavedli jste do firmy CRM a ono to tak nějak nefunguje? V dnešní době jsou hybateli zavedení CRM do firmy obchodní ředitelé nebo majitelé. Jejich hlavní motivací je, aby měli nad obchodem přehled. Pokud má ale CRM ve firmě fungovat, potřebujete, aby s ním obchodníci pracovali rádi a bylo pro ně užitečné. Ukážeme si jak zvládnout nával emailů, rozplánovat si denní program pomocí aktivit a na telefon si synchronizovat kalendář a kontakty.
Martin Semerád, jednatel eBRÁNA s. r.o.



Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět