Partneři




















   




















Slovník

Slovník

Nevíte si rady s pojmy či odbornými termíny ze světa marketingu, reklamy či polygrafie? Pomůže vám náš slovník pojmů.

 

0

Konverze

Situace, kdy návštěvník webu vykoná určitou námi žádanou akci. Může se jednat například o: přihlášení k odběru e-mailů, přihlášení se jako fanoušek naší facebookové stránky, sledování nás na twit ...

Link building

Neboli budování zpětných odkazů je jednou z off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Některé metody budování zpětných odkazů: Registrace do katalogů Výměna odkazů Nákup odkazů Publikování čl ...

Hashtag

Výraz používaný na sociální síti Twitter. Uvozuje se znakem # (tzv. křížek či hash). V dnešní době je takto uvozené slovo chápáno jako klíčové. V krátkých příspěvcích mohou být takto označena podstatn ...

Twitter

Sociální sít, založená na sdílení krátkých příspěvků uživatelů, známých jako Tweety. Jeden Tweet může být dlouhý maximálně 140 znaků. Každý uživatel má své sledující a zároveň může ostatní sledovat. ...

Cookies

Označení dat v protokolu HTTP, které se uloží v počítači uživatele. Slouží k rozlišovaní uživatelů, ukládají se do nich uživatelské předvolby. ...

Branding

Všechny úkony vedoucí k uspěšnému vybudování značky. Zahrnuje tvorbu názvu, loga či sloganu. ...

Cross-selling

Remarketing

CTR

Klíčové slovo

12345