Partneři








   

   
   














 

E-mailing

E-mailing

Emailing, automatizace, databáze klientů, CRM.

 

0

Newslettery v ČR jsou nyní výkonnější

Newslettery v ČR jsou nyní výkonnější

Míra efektivity u obchodních sdělení v tuzemsku nabrala na obrátkách. S koncem září došlo ke skokovému zvýšení open rate hromadných e-mailingových kampaní. Může za to nový přís ...

E-mailing v číslech - Na správném načasování e-mailingové kampaně záleží

E-mailing v číslech - Na správném načasování e-mailingové kampaně záleží

Společnost Mailkit, specialista na poskytování profesionálních e-mailingových služeb, připravila přehlednou infografiku věnující se důležitosti správného načasování pro úspěšnost ...

ČP Cloud nabízí službu inteligentního rozesílání hromadné pošty

ČP Cloud nabízí službu inteligentního rozesílání hromadné pošty

Profesionální direct marketingové služby jsou nyní dostupné i živnostníkům a malým firmám. Společnost ČP Cloud, provozující služby odesílání tištěných dopisů přes internet, na ...

Chytrá Schránka. Nenechte si svůj email zahlcovat reklamou!

Chytrá Schránka. Nenechte si svůj email zahlcovat reklamou!

Nenechte si svůj email zahlcovat reklamou! Chcete mít přehled o akcích v obchodech, ale reklamní emaily vás obtěžují? Prodírat se stohy tištěných letáků vás už nebav ...

10 globálních trendů contentového marketingu pro nadcházející období

10 globálních trendů contentového marketingu pro nadcházející období

Contentová agentura Newcast, která je součástí skupiny ZenithOptimedia Group, zmapovala 10 globálních trendů contentového marketingu pro nadcházející období. Video bude i nadále prefero ...

Jak funguje dynamický e-mail remarketing?

Jak funguje dynamický e-mail remarketing?

Co je to e-mail remarketing? E-mail remarketing je proces přesvědčení spotřebitele o navrácení se na webové stránky a dokončení jeho nákupu. Porovnává-li zákazník produkty, může trv ...

Automatizace marketingu – lead nurturing

Automatizace marketingu – lead nurturing

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

CRM - Která data sbírat, jak je sbírat a co s nimi pak udělat?

CRM - Která data sbírat, jak je sbírat a co s nimi pak udělat?

E-mailing – přesné zacílení

E-mailing – přesné zacílení