Partneři















   




















Online

Online

Vše na téma weby, e-shopy, emailing, sociální sítě a mobilní aplikace.

 

0

Remarketing – účinnější než běžná PPC reklama

Remarketing – účinnější než běžná PPC reklama

Surfujete po internetu, brouzdáte po e-shopech a stále vás všude pronásledují reklamy na ony nové hodinky, které jste si prohlíželi. Jedná se o pouhou náhodu? Ne tak docela. Představte si situaci, kd ...

Sociální sítě - co to je a ty nejznámější

Sociální sítě - co to je a ty nejznámější

Sociální síť je služba na Internetu, která registrovaným členům umožňuje si vytvářet profil -  osobní (či firemní) veřejný či částečně veřejný profil, komunikovat spolu, sdílet informace, fotografie, ...

Službomat.cz překročil milionovou hranici

Službomat.cz překročil milionovou hranici

Všichni asi známe portály určené k vyhledávání zboží jako je například Heureka.cz, či Zboží.cz. Ale co když budete chtít vyhledat určitou službu? Již druhým rokem je na internetu dostupný projekt Slu ...

Mobilní aplikace roku 2015

Mobilní aplikace roku 2015

Dne 17. června proběhlo vyhlášení výsledků v soutěži o nejlepší mobilní aplikaci roku 2015. Soutěžícími byly nejlepší české a slovenské aplikace. V letošním ročníku se stala absolutním vítězem aplikac ...

Bannerová reklama – je opravdu účinná?

Bannerová reklama – je opravdu účinná?

Většině lidí se při pojmu reklama na internetu vybaví právě bannery a bannerová reklama. Tento způsob propagace ale nemusí být zdaleka tak účinný, jak bychom si představovali. Fungují tedy bannery, ne ...

Jaké formáty a možnosti přináší bannerová reklama

Jaké formáty a možnosti přináší bannerová reklama

Plánujete vytvořit si svůj vlastní banner? Potom budete potřebovat znát přesné rozměry a vlastnosti jednotlivých typů reklamních ploch. Přestože se bannery mohou vyskytovat v libovolných velikostech, ...

PPC reklama – zviditelněte se na internetu

PPC reklama – zviditelněte se na internetu

SEO – co můžete sami udělat pro váš web

SEO – co můžete sami udělat pro váš web

E-shopy 2. díl - Jak začít

E-shopy 2. díl - Jak začít

Telemarketing – přímé a aktivní oslovení zákazníků

Telemarketing – přímé a aktivní oslovení zákazníků

1234567891011