Partneři




















   




















Vinařské oblasti by mohly mít rekordní turistickou sezonu, naznačují to čísla ze slevových portálů

Letošní turistická sezona by se pro vinařské oblasti mohla stát nejsilnější za poslední roky. Specifické podmínky daly vzniknout kvalitním hroznům a kombinace slunečných prázdnin a pravděpodobně také nadcházejícího teplého podzimu nalákala zejména do vinařské oblasti Morava tisíce návštěvníků navíc. Potvrzují to již první čísla, která dodaly slevové portály. Pepa.cz, který se na domácí turistiku specializuje, hlásí meziroční nárůst prodeje voucherů do vinařských oblastí o 8 %.

Znojemská, mikulovská, velkopavlovická a slovácká vinařská podoblast se staly pravidelnými letními a podzimními destinacemi pro stovky tisíc Čechů. Od přelomu tisíciletí, kdy se vinařská turistika dostala díky investicím do turistické infrastruktury na výsluní, se tyto lokality dlouhodobě drží v TOP 30 pobytových lokalit. A podobně jako je tomu například u lázeňského trojúhelníku na západě Čech, i v případě vinařských lokalit hrají právě turisté, kteří pobyt zajišťují prostřednictvím některého ze slevových portálů, významnou roli. Ostatně podle dvojky na trhu, slevového portálu Pepa.cz, to byly právě slevové portály, které tento typ turistiky dostaly mezi nové cílové skupiny.

„Vinařské a lázeňské pobyty patří již několik sezon v řadě ke stálicím domácího turismu. Právě díky slevovým portálům se tento typ cestování stal známým a především cenově dostupným,“ uvádí Jana Bačová, šéfka marketingu slevového portálu Pepa.cz. „Rostoucí počet prodaných voucherů poukazuje nejen na zvýšený zájem turistů o oblast, ale také na skutečnost, že sami vinaři se snaží co nejvíce využít zvýšenou poptávku.“

Pro jednotlivé vinaře se totiž slevové portály stávají skvělým nástrojem, jak svoje zařízení prezentovat. Součástí pobytů jsou také degustace místní produkce a přímý prodej vín, který bývá ve většině případů rentabilnější než samotné ubytování hostů.

O Pepa.cz

Slevový portál Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.

 

Pro více informací:

Jana Bačová

Marketing Manager, Pepa.cz

+420 737 837 291

bacova@pepa.cz

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět