Partneři




















   




















Remarketing – účinnější než běžná PPC reklama

Surfujete po internetu, brouzdáte po e-shopech a stále vás všude pronásledují reklamy na ony nové hodinky, které jste si prohlíželi. Jedná se o pouhou náhodu? Ne tak docela.

Představte si situaci, kdy zákazník navštíví váš internetový obchod, se zájmem si prohlíží služby či zboží, které nabízíte, ale nakonec stránku opustí s nedokončeným nákupem. Existuje možnost, jak takového zákazníka nakonec získat. Jmenuje se remarketing.

Cílem remarketingu je znovu se připomenout pomocí PPC reklamy uživateli, který již jednou propagovaný web navštívil. Reklama na váš web, či určitý produkt se mu pak zobrazuje na dalších webech. Vzhledem k naprosto přesnému cílení reklamy na konkrétního zákazníka, lze pomocí remarketingu dosáhnout mnohem větší účinnosti než s běžnou PPC reklamou.

Jak namotivovat zákazníka ke koupi?

Pokud si už jednou zákazník produkt prohlížel, ale web opustil, můžete mu nabídnout například lepší cenu, či slevu. Zabráníte tak případnému přejití ke konkurenci. Dalším využitím remarketingu je nabídka doplňkového zboží k již zakoupenému produktu. Příkladem takového cross-sellingu je nabídka uhlí k zakoupenému grilu. Remarketing si své uplatnění najde i u pravidelně nakupovaných produktů jako je krmení pro zvířata nebo kontaktní čočky.

Publikum vaší reklamy

Komu se má která remarketingová reklama zobrazovat? O tom můžete rozhodnout například na základě prohlížených kategorií, nebo konkrétní stránky. Lze také nastavit interval zobrazení reklamy. Informace o potenciálních zákaznících a o tom, co si prohlíželi, jsou ukládány pomocí tzv. cookies. Personalizace prohlížeče, jako například vytvoření účtu pro Google Chrome, je potom nejúčinnějším nástrojem pro získávání informací o zákaznících. Personalizovaný prohlížeč sleduje každý váš krok. Není se tedy čemu divit, že právě Google AdWords je jedničkou v remarketingu.

Slovník pojmů: Remarketing, Cross-sellingCookies

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět