Partneři




















   




















Trendy v reklamních předmětech

Za nejběžnější propagační předmět se dodnes považuje propisovací tužka. Nicméně v rámci konkurenční soutěže o zákazníka se stále rozšiřuje portfolio reklamních předmětů. Výjimkou nejsou ani rádia, mp3 přehrávače či USB disky. Pozor ale na uzákoněný limit hodnoty předmětu 500 Kč k odečtení DPH.

Pokud se podíváme na oblíbenost jednotlivých typů reklamních předmětů, jednoznačně vítězí ty originální. Mnohé firmy si volí reklamní předměty podle zájmů a způsobu trávení volného času svých klientů. Dárek by měl být pro zákazníka především užitečný.

Pokud nechcete vybírat z typických katalogových nabídek a máte svoji vlastní představu o tom, jak by měl váš reklamní předmět vypadat, je zde možnost tzv. tailor-made. Jde o výrobu předmětu na míru. Reklamní společnost s vámi nejprve vytvoří 3D vizualizaci podle vašich představ a základě toho během pár dní vytvoří předmět.

Mezi současné trendy patří silikonové náramky či USB flash disky. Oblíbené jsou předměty spíše s menšími logy.

Inspirace ze zahraničí

Kolem světa za 24 dní – adventní kalendář, který ukazuje, jak se slaví Vánoce ve světě. Každá kostka uvnitř boxu obsahuje sladkost, popis země a QR kód, který odkazuje na zvukový záznam s citací textu a příslušnou sváteční hudbou.

Kolem světa za 24 dní

Zdroj: http://www.promotionaward.com/files/2015/02/Offsetdruckerei-Schwarzach_advent2014_01.jpg

 

Kousek Porsche s sebou – otvírák na lahve Porsche 911 Targa, vyrobený z kusu originálního dílu auta.

Kousek Porsche

Zdroj: http://www.promotionaward.com/files/2015/02/Trik_Targa_Flaschen%C3%B6ffner.jpg

 

Kancelářská sponka a USB v jednom.

Sponka a USB v jednom

Zdroj: http://www.promotionaward.com/2014/02/13/communicative-clip/

 

Termo-hrnek, jehož rozměry dovolují použití v automatech na kávu.

Termohrnek

Zdroj: http://www.promotionaward.com/2014/02/13/small-fine-communicative/

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět