Partneři




















   




















Komunikace

Komunikace

Direktmarketing, telemarketing, public relations, průzkumy, soutěže, WOM.

 

0

Automatizace marketingu – lead nurturing

Automatizace marketingu – lead nurturing

Automatizace je dnes nezbytnou součástí B2B trhu a to především pro firmy, které se snaží urychlit prodejní cyklus a prohloubit vztahy se zákazníky. Mezi nejdůležitější aspekty patří bezesporu efektiv ...

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

Současně s tím, jak byly v posledních letech přijaty digitální marketingové techniky, nabírá na rychlosti také sběr a využití dat. V rámci zákaznických zkušeností a komunikace se zákazníky se stal te ...

Srovnání 7 mobilních low-cost tarifů bez závazků, používaných k podnikání

Srovnání 7 mobilních low-cost tarifů bez závazků, používaných k podnikání

CRM - Která data sbírat, jak je sbírat a co s nimi pak udělat?

CRM - Která data sbírat, jak je sbírat a co s nimi pak udělat?

Telemarketing – přímé a aktivní oslovení zákazníků

Telemarketing – přímé a aktivní oslovení zákazníků

Mobilní marketing – vždy a všude

Mobilní marketing – vždy a všude

12