Partneři

 HLAVNÍ PARTNER

          
Česká marketingová společnost


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI



























 

Komunikace

Komunikace

Direktmarketing, telemarketing, public relations, průzkumy, soutěže, WOM.

 

0

Proč je důležité věnovat se i stávajícím klientům

Proč je důležité věnovat se i stávajícím klientům

Věnujete se dostatečně svým stávajícím zákazníkům a obchodním parterům i po uzavření smlouvy nebo provedení nákupu? Dnešní doba nabízí obrovské množství možností pro růst va ...

Listonoška.cz chce změnit trh directmailu v Česku

Listonoška.cz chce změnit trh directmailu v Česku

Praha 17.srpna - Český projekt Listonoška.cz začíná bořit zažité zvyklosti firem a chce ovládnout trh se zasíláním hromadné pošty - obchodního psaní, pomocí nové aplikace, která u ...

Živnostenské listy jdou do printu s nákladem 20 tisíc kusů

Živnostenské listy jdou do printu s nákladem 20 tisíc kusů

Mezi profesní tituly vstupuje nový měsíčník Živnostenské listy, názorový magazín nejen pro živnostníky. První vydání periodika v rozsahu 80 stran vychází už v září. Tištěný ti ...

Jobstime je jako LinkedIn zaměřený na gastronomii

Jobstime je jako LinkedIn zaměřený na gastronomii

Praha, 23.7.2015 - Kuchaři mění místo v průměru každých 11 měsíců, číšníci a servírky dokonce každého čtvrt roku. Obor trápí vysoká fluktuace, a proto není jednoduché najít kv ...

Proč záleží na udržování dobré nálady v call centrech

Proč záleží na udržování dobré nálady v call centrech

Dnešní chytrý podnikatel ví, že měřítko úspěchu společnosti neleží v predikci trendů či v rostoucích akciích, ale v něčem daleko jednodušším. V zákaznickém servisu. Může ...

Zákazník komunikuje digitálně – buď s vámi, nebo příště s konkurencí

Zákazník komunikuje digitálně – buď s vámi, nebo příště s konkurencí

Praha, 17. června 2015 - Organizace, které během následujících dvou let nezačlení do svých komunikačních strategií digitální kanály oblíbené mezi zákazníky – jako jsou sociální ...

Mobilní platební terminály: přichází jejich boom?

Mobilní platební terminály: přichází jejich boom?

Mobilní platební terminály (mPOS) jsou v České republice na vzestupu. Tuto novou technologii ocení i malí obchodníci – řemeslníci nebo provozovatelé stánků. PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, ...

Kingswood v letní kampani #piknikujeme posílá piknikové košíky na cestu Českem

Kingswood v letní kampani #piknikujeme posílá piknikové košíky na cestu Českem

Značka ciderů Kingswood si na letošní léto připravila „putovní“ kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v ...

Mezi zpravodajskými zdroji vedou Novinky.cz, zprávy v televizi sledují spíše starší lidé

Mezi zpravodajskými zdroji vedou Novinky.cz, zprávy v televizi sledují spíše starší lidé

Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+

Vodafone to rozjíždí s rodinným tarifem Red+

Automatizace marketingu – lead nurturing

Automatizace marketingu – lead nurturing

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

3 způsoby zhodnocení dat o zákaznících

12