Partneři




















   




















V AMI Communications umí nevšední kampaně

Během letních měsíců roku 2013 proběhl projekt BEZKOLA.cz, kterým PR agentura AMI Communications chtěla poukázat na to, jak rychle zloději kradou jízdní kola a jak se dá kolo pojistit. Česká pojišťovna nastražila v centrech 14 měst nezabezpečená kola. Detektivové potom kola sledovali a natáčeli videa. Zloději si odvezli 11 ze 14 bicyklů.

Téma krádeží jízdních kol je bráno jako celospolečenský problém a proto měla celá akce veřejný zájem. Součástí bylo také dotazování, z kterého vyplynulo, že čtvrtina dotázaných již měla zkušenost s krádeží kola, pouhých 10 % respondentů vědělo, že se kolo dá nechat pojistit a celých 18 % si kolo nezamykalo.

Projekt byl komunikován na Facebooku, na YouTube a Twitteru. Video si zobrazilo přes 350 tisíc lidí.

Kola, která byla po odcizení zajištěna policií, Česká pojišťovna dodatečně darovala dětskému domovu.

Výsledky

Kampaň měla velký ohlas jak mezi lidmi, tak mezi médii. Už po prvním týdnu se v médiích objevilo přes 116 unikátních výstupů. V konečném stavu to bylo přes 200 mediálních výstupů. V prvním týdnu medializace dosáhlo AVE hodnoty 5 mil Kč, což vytvořilo desetinásobnou návratnost investic. Česká pojišťovna byla veřejností vnímána jako expert v oblasti pojištění kol.

V souvislosti s kampaní vznikla mikrostránka Bezkola.cz, která nasbírala celkem 63 000 návštěv, z nichž 2 500 návštěvníků prokliklo na stránku Ceskapojistovna.cz. Počet sjednaných pojištění vzrostl během měsíce o 108 %.

Ocenění

Projekt BEZKOLA.cz byl zařazen do shortlistu ve světových soutěžích European Excellence Awards a Sabre Awards. Je také prvním českým projektem ve výběru nejlepších kamapní Google Creative Sandbox. Projekt si odnesl dvě ocenění v rámci soutěže Česká cena za public relations (v kategorii B2C a kategorii Finanční trh a finanční služby) a cenu Absolutního vítěze.

Slovník pojmů: AVE hodnota

Zdroj: http://www.amic.cz/studie/bezkola-cz-aneb-kradeze-jizdnich-kol-na-vlastni-oci/

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět