Partneři

 HLAVNÍ PARTNER

          
Česká marketingová společnost


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI



























 

Marketing mix

Marketing mix

Marketing mix se dlouho definoval jako kombinace 4P - product, place, price a promotion. Dnes se pojetí marketingového mixu rozšiřuje na 8P - přibylo people, process, physical evidence a partnership.

 

0

Jak postavit digitální strategii na konci léta 2015 prozradí Honza Podzimek na Marketing Mixu v Praze

Jak postavit digitální strategii na konci léta 2015 prozradí Honza Podzimek na Marketing Mixu v Praze

Veletrh Marketing mix sleduje aktuální trendy v marketingu. Proto se můžete 15. září v Praze těšit na stěžejní sekci veletrhu Digistrategie – Online Marketing 2015. O unikátní know- ...

Esencialismus. Zaměřte se na to podstatné

Esencialismus. Zaměřte se na to podstatné

Kniha, jejíž název Esencialismus – přestože neobvyklý - na první pohled neslibuje „marketingový trhák“, přesto se za ním skrývá obsahově zajímavý a velmi poučný text, vyznačuj ...

Strategický marketing - Strategie a trendy

Strategický marketing - Strategie a trendy

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je ur ...

Proč jsou mnohé obchodní nabídky neúspěšné?

Proč jsou mnohé obchodní nabídky neúspěšné?

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  27.6.2003 Neúspěšné obchodní nabídky se většinou soustředí přímo na propagaci produktu, místo aby začaly od základů – popisem problému ...

4P marketingu jako rozpracování marketingové strategie

4P marketingu jako rozpracování marketingové strategie

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  26.11.2002 Při rozpracování Vaší marketingové strategie je potřeba se zaměřit zejména na tzv. “4P” marketingového mixu: produkt, ceny, mís ...

Proč je pro vaši firmu marketingový mix tak důležitý?

Proč je pro vaši firmu marketingový mix tak důležitý?

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  5.5.2014 Marketingový mix je významnou součástí firemního marketingového plánu, ale nejen to – budete-li přemýšlet o jeho součástech, můž ...

Jak proměnit vlastnosti produktů v prodejní výhody

Jak proměnit vlastnosti produktů v prodejní výhody

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  10.3.2003 Často se opakující chybou mnohých firem je, že se při propagaci svých produktů soustředí zejména na jejich vlastnosti a ne na výhody ...

Příliš nízké ceny vás mohou zradit

Příliš nízké ceny vás mohou zradit

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  12.1.2012 Snažíte se konkurovat velkým obchodním společnostem tím, že prodáváte za stejně nízké ceny, jako ony? Pak mám pro vás zřejmě ...

Marketingový mix - Propagace

Marketingový mix - Propagace

Marketingový mix - Distribuce

Marketingový mix - Distribuce

Marketingový mix - Cena

Marketingový mix - Cena

Marketingový mix - Produkt

Marketingový mix - Produkt

12