Partneři




















   




















Ostravský Marketing Day - den pro váš lepší marketing - registrujte se!

Jsou dny, které mají potenciál změnit možná ne váš život, ale zcela určitě marketing vaší firmy nebo živnosti. Zveme vás na den nabitý novou inspirací pro váš marketing – OSTRAVSKÝ MARKETING DAY5. BŘEZNA v hotelu Vista v Ostravě - Zábřeze.

Účastnický poplatek včetně coffeebreaku a oběda je pouze 1 650 Kč + DPH, tj. 1 996,50 Kč.
Kapacita míst je omezená, proto se registrujte co nejdříve. Registrace na Ostravský Marketing Day ZDE.

Den nabitý novinkami, inspirací a případovými studiemi - pro váš lepší firemní marketing a reklamu. „Švédský stůl“ přednášek a prezentací, ze kterého si vyberete to, co vás zajímá. Program ve dvou sálech začíná vždy ve stejný čas – můžete přecházet podle zájmu.
O přestávkách navštívíte expozice s reklamními a marketingovými službami.


9,00 - 9,30 h    prezence a coffeebreak

9,30 – 10,10 h
Sál Aragon

Využití automatizace v komunikačním procesu
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky je třeba pravidelně komunikovat. Dnes si již navíc nemusíte vše pamatovat, neustále ručně filtrovat a vyhledávat, to za vás udělá automatizace v CRM. Nechte systém hlídat všechny důležité termíny, neaktivitu u vašich klientů podle jejich důležitosti i přidělovat úkoly vašemu týmu v závislosti na fázi obchodních případů.
Mgr. Štěpán Musil, marketingový specialista, Anabix CRM, www.anabix.cz

Sál Kastilia
Maximální kvalita obrazu a zvuku...mobilem!
Firemní videa jsou dnes běžnou praxí. Lze je pořídit rychle, levně a kvalitně. Stačí si osvojit pár vychytávek a z vašeho mobilu dostanete maximum, takže od profesionální kamery bude často k nerozeznání. 
Ověřeno. Zkuste to taky!
Mgr. Adam Parma, FILM21, www.film21.cz

10,25 – 11,05 h
Sál Aragon
5 nejčastějších chyb, které české firmy dělají na internetu 
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? Jak vypadá vaše konkurence a jak se jí daří? A jak se vám investice do marketingu vlastně vyplácejí? Nevíte? Měli byste. Společně se podíváme na to:
1. jak si udělat vlastní nezávislou analýzu online marketingu
2. co všechno české firmy v online marketingu neřeší, i když by měly
3. jaké nástroje vám s vyhodnocováním marketingových aktivit dlouhodobě a spolehlivě pomohou.
Nástrahami nejčastějších marketingových chyb vás bezpečně provede
Denisa Šťastná, In creative s.r.o., www.increative.cz

Sál Kastilia
Sklik.cz pro rozjezd vašeho podnikání
Sklik jako nástroj pro úspěšné nastartování vašeho businessu. Možnosti cílení, formáty reklam, odlišnosti v měření Sklik a Analytics. Chystané a proběhlé novinky v reklamním systému Sklik.
Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz

11,20 – 12,00 h
Sál Aragon
Trendy digitálního marketingu & PR 2020
Digitální marketing je dnes klíčová část komunikace firmy. Již by neměl být doménou jen specialistů. Efektivní nastavení digitálního marketingu má přímý vliv na obchodní výsledky. Každá firma má sice v současnosti nějakou kombinaci digitálních kanálů a procesů. Má web, někdy e-shop, sociální média nebo dělá kampaně. Bohužel většinou nejsou tyto digitální kanály efektivně propojeny a vyladěny na nejvyšší výkon. Navíc nestačí jen využívat nástroje, je nutné změnit myšlení lidí uvnitř společnosti. Praktické ukázky a návod, jaké jsou nové trendy v B2C i B2B.
Tomáš Jindříšek, manažer partner Dark Side a.s., www.dark-side.cz

Sál Kastilia
Investice do nového webu. Jak ušetřit zbytečné náklady?
Vybíráte dodavatele pro redesign nebo nový web? Mnoho firem neví, jaká kritéria nastavit, a na realizaci webu pak prodělá. Přijďte se inspirovat praktickými tipy, jak vybrat správného dodavatele a vyvarovat se nejčastějších chyb.
Projdeme si tři klíčové otázky: Jaký je rozdíl mezi poptávkou a zadáním? Jak chytře vypsat výběrové řízení? Podle čeho se pozná dobrá nabídka?
Ukážu vám orientační rozpočty konkrétních prací a poradím tipy z praxe, jak se včas vyhnout nedorozuměním a vícepracím.
Úspěch vašeho online projektu je ve vašich rukou, přijďte se inspirovat, jak dobře zvládnout první krok. Těším se na vás.
Pavel Quaiser, AITOM Digital, www.aitom.cz

12,00 – 13,00    oběd

13,00 – 13,40 h
Sál Aragon
Sebevědomí lidí a designu
Sebevědomí je atribut, který přitahuje. Proč to tak je? U úspěšných lidí se projevuje očním kontaktem, vzpřímeným postojem a dalšími znaky. Jak přinést sebevědomí do vaší vizuální komunikace? Při grafickém navrhování vědomě používám ekvivalentní přístupy. Jaké to jsou?
Ing. Zdeněk Sládek, komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., člen představenstva UGD, www.studioprotein.cz

Sál Kastilia
Jak si při řízení obchodu udržet čistou hlavu a nedělat kraviny
Přes deset let se zabýváme tím, jak řídit obchod co nejefektivněji - bez chaosu a přepálených obchodníků, kteří klientům neustále něco dluží. Necháme stranou obchodní dovednosti a zaměříme se na chladný pohled obchodního stratéga.
Michal Vacula, RAYNET CRM, www.raynet.cz

13,55 – 14,35 h
Sál Aragon
Prezentujte jako Steve Jobs, Winston Churchill, nebo Bill Clinton
Jak vytvořit dobrou prezentaci a jak jí účinně prezentovat směrem k publiku. Chystáte se veřejně prezentovat výsledky své práce? Co je potřeba udělat, abychom byli stejně dobrými prezentátory jakými byl například Steve Jobs, Winston Churchill nebo Bill Clinton?
Občas zaslechneme mýtus, že pokud něčemu rozumíme, automaticky to zvládneme hravě odprezentovat. To je lež. Jsou to odlišné věci a kvalitní přednášení si žádá jiné dovednosti i přípravu.
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ, www.chmi.cz

Sál Kastilia
Jak dělat obsahový marketing, který přivede zákazníky
Zjistěte, jak zapojit obsah do marketingové strategie vaší firmy. Dozvíte se, co je to obsahový marketing a co všechno vám může přinést. Na přednášce vám Josef Řezníček ukáže nejdůležitější postupy, bez kterých pravděpodobně v content marketingu neuspějete. Řeč bude i o tom, co nemá chybět v obsahové strategii. Těšit se můžete na ukázky konkrétních výsledků obsahových kampaní reálných projektů z ČR včetně konkrétních čísel. Účastníci si mohou odnést novou knihu přednášejícího o obsahovém marketingu úplně zdarma.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz

14,50 – 15,30 h
Sál Aragon
Použitelnost a přesvědčivost firemních webů
Jak postupovat při navrhování použitelných firemních webů - jaké jsou časté problémy, jak to řešit, co řešit nejdřív a jak vybírat priority. Přesvědčivost - na čem je to založené, kognitivní zkreslení, psychologické principy důvěryhodnosti, jak se proti tomu dá/nedá bránit, co na uživatele funguje a kdy jsou z toho spíš vytočení než přesvědčení.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

Sál Kastilia
Digitalizace HR - převedení komunikace se zaměstnanci do online prostředí
Technologický pokrok, digitalizace a internet ovlivňují stále více činnost HR. Zavádění digi technologií do komunikace se zaměstnanci, současnými i těmi budoucími, je v současnosti trendem nejen v oboru HR. Má to pozitivní vliv na efektivitu firmy, ale zejména na zaměstnance a jejich spokojenost. Často se setkáváme s požadavkem nastavení správné interní a externí komunikace firmy a budování si brandu zaměstnavatele. Pro mnoho firem je samozřejmě složité začít a neví jak. Ukážeme si, jak postupovat na konkrétních příkladech z praxe. Jak postavit strategii, výzkum, komunikační kanály a jak získat zpětnou vazbu od zaměstnanců v digitální době.
Ing. Radka Březíková, manažer klientského servisu, www.pria.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět