
Co o digitalizaci HR - převedení komunikace se zaměstnanci do online prostředí sdělí Radka Březíková na konferencích Marketing Day?
Technologický pokrok, digitalizace a internet ovlivňují stále více činnost HR. Zavádění digi technologií do komunikace se zaměstnanci, současnými i těmi budoucími, je v současnosti trendem nejen v oboru HR. Má to pozitivní vliv na efektivitu firmy, ale zejména na zaměstnance a jejich spokojenost. Často se setkáváme s požadavkem nastavení správné interní a externí komunikace firmy a budování si brandu zaměstnavatele. Pro mnoho firem je samozřejmě složité začít a neví jak. Ukážeme si, jak postupovat na konkrétních příkladech z praxe. Jak postavit strategii, výzkum, komunikační kanály a jak získat zpětnou vazbu od zaměstnanců v digitální době.
Ing. Radka Březíková je manažerkou zlínského klientského servisu marketingové agentury PRIA. Radka má patnáctileté zkušenosti v oblasti klientského servisu. Vedle činností marketingu si vyzkoušela také roli regionálního manažera prodeje, a její vynikající schopnosti v komunikaci a motivaci lidí dokázaly zlínskou oblast v prodeji daného sortimentu vytáhnout na jednu z nejlepších v celé republice.
Líbil se vám článek? Sdílejte jej.
Fotogalerie

Nově Marketing Mix - nástupce veletrhu Svět reklamy

8. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie - Hotel DUO Praha

9. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie - Hotel DUO

10. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie + konference Digistrategie - Hotel DUO Praha

Nově Marketing Mix - nástupce veletrhu Svět reklamy

10. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie - BVV - Pavilon E

11. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie - Orea Hotel Voroněž

12. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie + konference Digistrategie - Orea Hotel Voroněž