Partneři




















   




















Digitální marketing je dnes klíčová část komunikace firmy, říká Tomáš Jindříšek, přednášející na Marketing Day

Digitální (online či internet) marketing je dnes klíčová část komunikace firmy. Již by neměl být doménou jen specialistů. Efektivní nastavení digitálního marketingu má přímý vliv na obchodní výsledky. Každá firma má sice v současnosti nějakou kombinaci digitálních kanálů a procesů. Má web, někdy eshop, sociální média nebo dělá kampaně. Bohužel většinou nejsou tyto digitální kanály efektivně propojeny a vyladěny na nejvyšší výkon. Navíc nestačí jen využívat nástroje, je nutné změnit myšlení lidí uvnitř společnosti. Praktické ukázky a návod, jaké jsou nové trendy v B2C i B2B se dozvíte 20. února 2020 na konferenci Východočeský Marketing Day a 5. března 2020 na konferenci Ostravský Marketing day.

 

Tomáš Jindříšek je od roku 2012 Managing Partner agentury Dark Side. V roce 2019 spoluzaložil holding Digital First Marketing Group, který nyní vlastní Dark Side a zároveň největší moravskou digitální agenturu PRIA. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.
Tomáš je rovněž místopředsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz. Spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět