Partneři




















   




















Uspějte v obsahovém marketingu – tahle knížka vám ukáže správný směr

Uspějte v obsahovém marketingu – tahle knížka vám ukáže správný směr

Začněte s obsahovým marketingem. Kniha s tímto názvem vás bude stát v časově omezené akci pouze poštovné a hodinu čtení. Je stručná, ale stoprocentně vám pomůže změnit váš marketing k lepšímu. Pokud použijete rady z knížky v praxi, budete schopni si pomocí chytrého obsahu vydobýt čestné místo na trhu, konkurenci vytřete zrak a stanete se atraktivními pro svou cílovou skupinu.

Možná už podnikáte, třeba se ale teprve chystáte svou firmu zviditelnit nebo působíte jako marketér. Ve všech těchto případech je pro vás kniha zaměřená na obsahový marketing trefou do černého. Až se začtete do jejích řádků, zjistíte, jak připravit efektivní obsahovou strategii na míru. Kromě toho pro vás budou přínosem rady a tipy na tvorbu obsahu, který je pro vaše čtenáře nejlákavější. Dozvíte se, jak psát články na blog, newslettery, příspěvky na sociální sítě, jak pracovat s e-mailingem a co všechno si žádá kvalitní propagace.

Autor knihy školí a má vlastní agenturu

Knihou vás bude provázet Josef Řezníček. S marketingem má autor skutečně bohaté zkušenosti. Nejen, že už ve svém repertoáru jednu knihu o content marketingu v ČR má, navíc ho můžete vidět přednášet na různých akcích zaměřených, jak jinak, než na marketing (poslechnout si ho budete moci i na akci Marketing Day) Josef před několika lety založit úspěšnou marketingovou agenturu Včeliště.

Ve Včelišti pracuje tým pilných včelek. Za tímto jednoduchým pojmenováním se skrývá skupina odborníků, pro které je obsahový marketing denním chlebem. Jejich úkolem je zajišťovat pro klienty promyšlený dlouhodobý marketing, jehož součástí je poutavý obsah, který zaručeně pomůže oslovit potenciální zákazníky a udržet si ty stávající. Kniha tedy vzešla z místa, kde se denně rodí nové atraktivní texty pro řadu klientů.

Začněte konečně plnit své cíle

Je načase, abyste se zbavili červených řádků v účetnictví a začali počítat tržby? Pak sáhněte po knize Začněte s obsahovým marketingem, nyní v časově omezené akci jen za poštovné ve výši 99 Kč (standardní cena 199 Kč). Přejeme příjemné čtení.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět