Partneři




















   




















Marketing Mix Brno a Praha - spouštíme registraci na konference

Brána do světa chytrého a nápaditého marketingu – klíčové agendy pro přežití každé firmy – i té vaší se už otvírá …

Veletrh reklamy a marketingu MARKETING MIX s konferencemi a přednáškami na aktuální témata.

BRNO • 10. září • Orea Hotel Voroněž • 9-17 hod.

PRAHA • 19. září • Kongresové centrum Artemis • 9-17 hod.

POZOR! KONFERENČNÍ PROGRAM JE PŘIPRAVEN A SPOUŠTÍME REGISTRACI!

Z čeho se skládá veletrh MARKETING MIX?

1) Veletrh – firemní prezentace v expozicích – výrobky a služby z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie (vstup na veletrh zdarma za vaši vizitku nebo 100 Kč vstupné)

2) Celodenní konference DIGISTRATEGIE na žhavá témata online marketingu (nutná registrace, poplatek 2 450 Kč + DPH)

3) Celodenní konference ÚSPĚŠNÝ WEB – jak zvýšit obchodní potenciál webu (nutná registrace, poplatek 2 450 Kč + DPH)

4) Půldenní konference ŘEČI O GRAFICKÉM DESIGNU – o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci (nutná registrace, poplatek 1 240 Kč + DPH)

5) Přednášky MIX TRENDŮ A NOVINEK (vstup zdarma, není nutná registrace)

REGISTRACE na konference Marketing Mix BRNO (Digistrategie, Úspěšný web, Řeči o grafickém designu) + ANOTACE a harmonogram přednášek

REGISTRACE na konference Marketing Mix PRAHA (Digistrategie, Úspěšný web, Řeči o grafickém designu) + ANOTACE a harmonogram přednášek

Co se dozvíte na oblíbené konferenci DIGISTRATEGIE?

Mít digitální strategii a neustále ji aktualizovat je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na celodenní konferenci DIGISTRATEGIE vám odborníci z praxe představí různé způsoby a kanály online marketingu, zkušenosti z úspěšných digitálních kampaní a poučení z chyb. Ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít…anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami.

Stane se z Vás po DIGISTRATEGII firemní online guru, který posune online marketing ve vaší firmě na novou úroveň?

Nutná registrace. Účastnický poplatek vč. coffe breaku a oběda 2 450 Kč + DPH = 2 964,50 Kč.

  • Digitální svět a jeho základní principy
  • Streamování – fenomén, příležitosti, nové možnosti živého vysílání
  • Ovládni mobil – ovládneš digitální svět
  • Úspěšné kampaně na LinkedInu – jak na to
  • Bez čeho se v roce 2020 v marketingu neobejdete – nejnovější tipy z online marketingu.
  • LinkedIn pro byznys – budování značky, akvizice, business development
  • Podcast – jak pomocí něj efektivně tvořit obsah na sociální sítě
  • Real Time Bidding – proč ho chtít a jak na něj
  • Doba instagramová – nejlepší tipy a triky

Jaká témata vás čekají na konferenci ÚSPĚŠNÝ WEB?

Celodenní konference vás posune dopředu a sníží komplikace a chyby při zadávání webu, ušetří peníze a zvýší obchodní potenciál webu. To se vyplatí!

Nutná registrace. Účastnický poplatek vč. coffe breaku a oběda 2 450 Kč + DPH = 2 964,50 Kč.

  • Zlepšujeme web. Použitelnost a důvěryhodnost na webu
  • Chci web, který funguje! Příprava je základ práce
  • Základ úspěšného webu? Uživatelský výzkum!
  • Jak by měla probíhat zakázka na web ze strany grafika
  • Bez klienta to nejde! Jak se připravit na spolupráci s dodavatelem?
  • Lidé na webu čtou! Jak napsat a naformátovat text na webových stránkách

Pojďte s námi vést ŘEČI O GRAFICKÉM DESIGNU.

Za půl dne se dozvíte o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci. Nutná registrace. Účastnický poplatek vč. kávy a vody 1 240 Kč + DPH = 1 500,40 Kč.

  • Sebevědomí lidí a designu
  • Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn
  • Papír není pasé
  • Značka ve střed(t)u zájmu
  • Grafický design z pohledu HR
  • Budoucnost webdesignu
  • Reformát
  • Rady, tipy a triky pro grafika a DTP

Chcete se na veletrhu Marketing Mix jen bezplatně účastnit některé z přednášek v sekci MIX TRENDŮ A NOVINEK? Není nutná registrace.

  • Využití automatizace v komunikačním procesu
  • Efektivní využití výzkumných služeb pro rozvoj podnikání v B2B
  • Účast na veletrhu jako marketingový nástroj
  • Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku.
  • Krizová komunikace jako příležitost
  • Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
  • Jak efektivně směřovat energii v marketingu a obchodě
  • Co může dokázat jeden malý čtvereček?
  • Řízení digitálního marketingu pomocí checklistů
  • Jak podniká profesionální influencer na Youtube
  • Online expanze do zahraničí: jak se na ni připravit?

Na vaši účast se těší

Ing. Daniela Nevtípilová
manažerka veletrhů
Omnis Olomouc a.s.
Horní lán 10a, 779 00 Olomouc
IČO: 25844822, DIČ: CZ25844822
608 968 158, 588 881 432

nevtipilova@omnis.cz, www.omnis.cz

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět