Partneři















   




















Služby výzkumné agentury mohou vyřešit téměř jakýkoli problém

Výzkum trhu je bohužel často vnímán pouze jako nástroj pro velké nadnárodní korporace, které potřebují vyčerpat stanovený rozpočet pro marketing, aby se poplácali po zádech, jakých zase dosáhli pěkných výsledků. Realita je ale jiná. Výzkumné projekty jsou pro klienty navržené tak, aby měly konkrétní přínos – v podobě získání potřebných informací, případně generování obchodních příležitostí, které přímo vedou ke zlepšení obchodních výsledků. Výzkumná činnost je vhodná pro všechny druhy a velikosti firem – od malých rodinných firem přes střední podniky až po velké korporace.

Kvalitní služby výzkumné agentury spočívají nejen v dodání kvalitních dat, ale zejména ve skvělém pochopení klientových potřeb. Slepě plnit klientovu požadovanou metodiku se nemusí vyplatit ani klientovi, ani agentuře. Pokud na pokyn dodá přesně to, co klient požadoval, klient nemusí být spokojen, protože data nemusejí řešit jeho problém. Klient tak zanevře nejen na dodavatelskou agenturu, ale i na celé výzkumné odvětví.

Velmi často se stává, že když s klienty řešíme jejich velmi konkrétní poptávky, tak se při rozebírání jejich požadavků a potřeb dopracujeme k tomu, že jimi požadovaná metodika není příliš vhodná nebo efektivní.

Různé potřeby, různé metodiky

Brand Brothers je na trhu už 23 let. Specializujeme se na B2B výzkumy trhu nejen v Česku a na Slovensku, ale v celé Evropě, po celém světě. Metodiky výzkumů na českém trhu pak používají firmy i pro další trhy, na kterých působí a doporučují nás sesterským firmám v zahraničí.

I čistě výzkumné projekty vyžadují komplexní know-how: znalost a dobrá práce s databází, efektivní screening trhu, umění najít relevantního respondenta (decision makera) a jeho zkontaktování. Teprve potom přijde na řadu samotný sběr dat, jejich analýza a interpretace. Ne vždy je potřeba využít naše know-how jako kompletní balíček. Často navrhneme projekt tak, že využívá pouze některé činnosti – ty, které pomohou vyřešit klientův problém:

Hledáte nové obchodní partnery? Připravíme databázi potenciálních partnerů podle Vašich kritérií a provedeme první kontakt se zjištěním jejich zájmu.

Hledáte nové zákazníky? Firmy nakupující požadovaný minimální objem Vašich produktů i s kontaktními údaji nákupčích Vám dodáme na stříbrném podnose.

Máte málo obchodníků, kteří nestíhají svoji práci? Uděláme za ně screening trhu tak, že se budou moci soustředit pouze na získání zajímavých zákazníků.

Nejste si jisti motivy či spokojeností Vašich zákazníků? Výzkum zákazníků je taková výzkumná Popelka, do které se firmám nechce příliš investovat. Nicméně pravda je, že udržení zákazníků je snazší než získání nových. Výsledky těchto výzkumů naše klienty často překvapí – obvyklé je zjištění, že pro stávající zákazníky nejsou jedinými (anebo dokonce hlavními) dodavateli.

Chtěli byste poznat aktivity konkurence? Mystery shopping Vám dodá nezaujaté porovnání tak, abyste mohli svoji nabídku přizpůsobit trhu.

Na brněnském Marketing Mixu Vám přiblížíme, jak se dají výzkumné služby efektivně využít tak, aby naplnily Vaše potřeby a přispěly k lepším obchodním výsledkům.

O své zkušenosti s řešením problémů nejen malých a středních firem se s Vámi poděli Lucie Kubíčková, ředitelka Brand Brothers a Klára Láník, která je ředitelkou výzkumu.

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět