Partneři









   


















Buzzword: chatbot. Proč ho potřebuji?

Z řady statistických zdrojů je uváděno, že více než polovina světové populace bude používat textovací aplikace a to koncem roku 2019. Tyto aplikace jsou nám velmi známé, na evropském trhu tam patří například Messenger, Whatsapp, Skype, Slack a věřím, že alespoň jednu z nich používáte i vy sami.

 

Eskalace růstu těchto aplikací je přímo úměrná eskalaci oblíbenosti využití chatbotů pro marketingové účely, kteří v těchto aplikací v podstatě „žijí“. Chatbot byl vyvinut, aby simuloval lidskou konverzaci. Dnes víme, že existují boti s umělou inteligencí, kteří jsou skoro přesvědčiví v komunikaci s člověkem.

Máme ale více dostupné boty, naprogramované, které můžeme snadně používat k rozšíření například databáze kontaktů, k vyřízení opakujících se servisních požadavků nebo k vyhledání chtěného produktu na vašem e-shopu.

A tyto boty vám v Ostravě na přednášce v bloku Digistrategie představím spolu s praktickými příklady. A také si spolu skrz chatbota zasoutěžíme. Pojďte osvěžit svůj marketing o technologii budoucnosti.

Foto:

Klára Hasníková je IT projektová manažerka v Q2 Interactive. Věnuje se business consultingu a řízení projektů zahrnující vývoj mobilních a webových aplikací.

Celý profil zde: Klára Hasníková - LinkedIn

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět