Partneři









   


















Novinka! Celodenní konference ÚSPĚŠNÝ WEB na veletrhu Marketing Mix Ostrava

Použijeme parafrázi - Moje firma, můj hrad – a každý hrad má bránu, kudy se do něho vstupuje. Dnes je to brána virtuální – je to váš firemní web. Je vaše brána dokořán otevřená? Mohou přes ni volně proudit lidé na vaše tržiště, kde jim prodáte to, co potřebují? A umíte jim prodat i to, co nepotřebují nebo dosud nevěděli, že to potřebují, ale nechají se vámi zlákat? I to umožní dobře postavený web. Anebo musí lidé na vaši bránu klepat a volat nebo psát, aby jim někdo otevřel a poskytl informace nebo umožnil u vás nakoupit? Řada z nich to vzdá a půjde o dům dál, kde je brána dokořán otevřená… Web je dnes klíčovým prvkem každé firmy či instituce. Jak obchodně úspěšný web ve spolupráci s vývojáři navrhnout a vybudovat, se dozvíte na konferenci Úspěšný web.

Celodenní konference v Clarion Congress Hotelu v sále Antracit - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd. ZDE SE ZAREGISTRUJTE – kapacita míst omezená. Vše o veletrhu Marketing Mix se dozvíte VÍCE ZDE.


19. února 2019 – Clarion Congress Hotel – sál Antracit
konference ÚSPĚŠNÝ WEB

9.00 – 9.30 hod. 
Registrace a coffeebreak.

9.30 – 10.10 hod. 
Tohle dejte na web!
Weby jsou drahé. A drtivá většina z nich skončí v koši. Zbytečně. Jak to udělat, aby ten váš web nebyl zbytečný a investované peníze se vrátily? Postup je prostý, přesto jej řada webdesignerů, zadavatelů a ředitelů v průběhu tvorby pokazí. Chybovat je v pořádku a poučit se je chytré.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

10.20 – 11.00 hod.
Co má obsahovat příprava před stavbou úspěšného webu.
Příprava webu bývá zdlouhavá a nudná. Avšak je klíčová pro obchodně úspěšný web. Povím vám, na co byste vy ani váš dodavatel neměli zapomenout, aby se investované prostředky vrátily!
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

11.10 – 11.50 hod.
Projektové krasobruslení aneb "Když to skřípe, už je pozdě".
Neznám dodavatele, který by byl 100% spokojen se svými klienty. Spolupráce skřípe, vyskytují se komplikace. Klient je pro dodavatele často problém, a to není dobře. Představím vám 5 chyb. Když je odstraníte, bude vaše spolupráce s klienty nesrovnatelně lepší.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

12.00 – 12.40 hod. 
Jak spolehlivě zabít použitelnost a prodejní potenciál svého webu.
Uživatele, kterého draze přivedete na svůj web, nechcete ztratit. Ukážu vám nejčastější chyby na webech z pohledu použitelnosti a přesvědčivosti, ať se jim můžete vyhnout. Naučím vás, kde se dají nahnat body a jak uživatele provést webem až ke konverzi v co nejkratším čase.
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

12.45 – 13.45 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

13.45 – 14.25 hod.
Jak postavit obchodně úspěšný web.
S webem nejznámějšího českého životního pojištění Flexi.cz jsme dva roky za sebou uspěli v soutěži WebTop100 a navíc zvítězili v Internet Effectiveness Awards 2018.  Podělíme se s Vámi o zkušenosti, na co všechno je třeba dbát při tvorbě webu, jehož cílem je získávat nové zákazníky: Jakými východisky se zabývat v úvodní analýze, na co si dát pozor v UX a grafickém designu, co a jak během vývoje testovat, které vybrat KPI, jak je měřit a vyhodnocovat atp.
Martin Petrášek, FG Forrest, a.s., www.fg.cz

14.35 – 15.15 hod.
Optimalizace webu je lepší než redesign.
"Je to špatně - potřebujeme nový web a celé to vytvoříme znovu!" Tak tento přístup se hodí v několika málo případech, kdy nemáte na výběr. V mnoha případech ale na výběr máte - optimalizovat. Nefunkční web bude najednou funkční a vy ušetříte peníze, ale především další chyby a čas.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

15.25 – 16.05 hod.
Otestuj si to sám!
Jak zjistím, jestli je nový web správně? No jasně, že nejlépe s uživateli. Základy uživatelského testování webů zvládne každý. Taky možná zjistíte, že se vám schopnost testovat na lidech hodí i pro běžný život.
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o. www.lqd.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět