Partneři









   


















Témata konference DIGISTRATEGIE – ONLINE MARKETING na veletrhu Marketing Mix Ostrava 19.2.2019 se už rýsují! Co se zde dozvíte?

Online marketing - všude o něm slyšíte. A pravděpodobně je ve vašem marketingovém mixu. Pociťujete nutnost, nebo to máte za úkol, posunout firemní marketing více ze světa offline do světa online. Mít digitální strategii - a stále ji aktualizovat - je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu.

Odborníci vám představí:
· různé způsoby a kanály online marketingu - zkušenosti z úspěšných digitálních kampaní a poučení z chyb
· ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít…
· … anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami.

Celodenní konference v Clarion Congress Hotelu v sále GOLD - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd. ZDE SE ZAREGISTRUJTE – kapacita míst omezená. Vše o veletrhu Marketing Mix se dozvíte VÍCE ZDE.

19. února 2019 – Clarion Congress Hotel – sál Gold

konference DIGISTRASTEGIE – Online marketing

9.00 – 9.30 hod.
Registrace a coffeebreak.

9.30 – 10.10 hod.
Reklama 5.0
Reklama v post-digitální fázi aneb co dělat, když nám dojde, že digitální nástroje nejsou samospasitelné.
Ing. Jan Podzimek, Head of PRIA SYSTÉM s.r.o., www.pria.cz

10.20 – 11.00 hod.
Videomarketing: Jak pomocí videa komunikovat se svými klienty. Klidně i v B2B.
Videomarketing bolí jako všechno, co za něco stojí. I ve světě B2B tak může znamenat bazuku v arsenálu marketingových nástrojů. RAYNETu pomáhá ve snižování odchodovosti klientů i nakopnutí akvizic. Prozradíme, co vše se dá s videem v B2B dělat, a poradíme, jak na to.
Martin Bazala, RAYNET s.r.o., www.raynet.cz

11.10 – 11.50 hod.
Moderní B2B marketing - From offline to online.
Co je dnes největší výzvou v marketingu pro B2B segment? Digitalizace! 70% businessu se dnes odehrává v online prostředí. Na rozdíl od spotřebního zboží na to marketing většiny B2B firem není vůbec připraven. Firmy, které vyrábí turbíny či staví mosty, se vždy propagovaly pouze na veletrzích či letácích. Dnes stojí před zásadní otázkou - jak vybudovat účinnou a funkční marketingovou strategii v online světě?   
Ivo Vrána, Digital Director, MARCO reklamní agentura spol. s r.o., www.marco.eu

12.00 – 12.40 hod.

Jak maximalizovat pozornost v on-line prostředí?
Jak svým obsahem získat okamžitou pozornost? Jak pozornost udržet? Jak pozornost posílit a znásobit? Jak funguje synergie textu, obrazu, videa a zvuku ve Váš prospěch? Znáte zákonitosti psychologie vnímání obrazu? Jak se vyhnout zaručeným propadákům pozornosti a předcházet zbytečným chybám v obsahu? To vše si prakticky ukážeme na příkladech videoobsahu, fotoobsahu a textového obsahu platforem YouTube a Facebook.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

12.45 – 13.45 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

13.45 – 14.15 hod. 
V jednání – bude doplněno.

14.20 – 15.00 hod.
Strategická in-house redakce pro on-line.
Malé a střední firmy si dnes mohou dovolit vytváření a distribuci on-line obsahu pro své kampaně a redakci na sociálních sítích. Pokud si osvojí základní strategie, mohou jenom ušetřit. Získejte základní návod, jak svůj obsah strategicky vytvářet, plánovat a následně vylepšovat jeho distribuci. To vše z vlastních zdrojů.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

15.05 – 15.45 hod.
Být a nebýt: 7 výzev, které musíte v dalším roce změnit ve výhodu.
Digitální marketing se nepředvídatelně mění ukrutnou rychlostí. Byť nikdo nemůže s jistotou říct, jak bude vypadat za rok nebo dva, známe výzvy, kterým můžeme čelit třeba hned zítra. Pokud jste se již digitální cestou vydali, nespokojte se se současným výsledkem. Čekají na vás výzvy, které musíte změnit ve výhodu.
Ing. Jan Škraňka, storymaker, YOU STORY UP! s.r.o., www.youstoryup.cz

15.50 – 16.30 hod.
Vybudujte rychle a efektivně databázi kontaktů pomocí chatbota.
Slovo chatbot je všude. Buďte v první linii a obnovte své kontakty, chatbot přepisuje dějiny a zavádí trend, který vytváří skutečnou hodnotu. Čekají nás praktické příklady, kdy jsme pomocí chatbota rozšířili databázi kontaktů o relevantní publikum. #gdprnasnezastavi #chatbotjede
Klára Hasníková, projektová manažerka, Q2 Interactive s.r.o, www.posilatko.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět