Partneři








   

   
   














 

Jak změřit efektivitu propagace vaší firmy na veletrhu?

Účastníte se pravidelně veletrhů, ale nevíte na základě čeho zvážit letošní účast? Účast bez statistik a vyhodnocení je zbytečná. Abyste se měli na základě čeho rozhodnout, musíte vycházet z toho, co vám veletrh přinesl v minulých letech. Udělejte si podrobnou statistiku o tom, kolik nových kontaktů jste získali, kolik nových lidí se o vás dozvědělo nebo kolik kontraktů jste uzavřeli.

Spočítejte si cenu jednoho nového klienta přivedeného z veletrhu a porovnejte získanou hodnotu s investicí. V poslední době se veletrhy čím dál více zaměřují na business spíše než na předvádění show. Mezi návštěvníky převažují firemníci a podnikatelé spíše než koncoví zákazníci. Proto sbírejte kontakty a vizitky a zjišťujte si, koho vaše firma na veletrhu zaujala. Díky tomu můžete příště cílit přesněji na potenciální klienty.

Stanovte si konkrétní cíle v číslech, které můžete po proběhnutí veletrhu vyhodnotit. Připravte si propagační materiály určené přímo pro veletrh, díky kterým budete moci zhodnotit efektivitu účasti. Vytvořte například na rozdávaných propagačních materiálech speciální odkaz na váš web, díky kterému budete moci změřit počet příchozích z veletrhu.

Snažte se na veletrhu získat co nejvíce informací od návštěvníků, které později můžete vhodně využít. Právě na veletrhu máte možnost poznat je osobně.



Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět