Partneři

 HLAVNÍ PARTNER

          
Česká marketingová společnost


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI



























 

Pro a proti účasti vaší firmy na veletrhu Marketing Mix

Zvažujete účast na veletrhu a nevíte, na základě čeho se rozhodovat? Přečtěte si několik základních kladných a záporných vlastností účasti na veletrzích.

Pro

Setkáte se tváří v tvář se svými zákazníky a získáte tak okamžitou zpětnou vazbu pro vaše produkty. To může být důležité především, pokud podnikáte na internetu a nemáte možnost osobně se se zákazníky setkat. Můžete si rovnou domluvit obchodní schůzky s novými klienty.

Získáte mnoho cenných kontaktů, od lidí pracujících ve stejném oboru nebo majících zájem o vaše produkty. Potom, co je osobně přesvědčíte o svých kvalitách, máte větší šanci uzavřít kontrakt na dlouhodobější spolupráci.

Máte možnost využít propagačních prostředků veletrhu a objevit se tak v tištěných materiálech přímo na veletrhu, na internetu nebo sociálních sítích.

Můžete se zúčastnit odborných konferencí nebo přednáškových bloků, které veletrh nabízí a rozšířit si tak své obzory a vzdělání.

Ale především se na veletrhu setkáte se svou konkurencí, uděláte si přehled o jejich sortimentu služeb a produktů. Snadno získáte inspiraci pro to, jak dělat vaši práci lépe, nebo jak odrovnat konkurenta.

Proti

Nutná je samozřejmě finanční investice. Pro podnikatele není žádná vydaná částka příliš malá, proto se snažte ze své investice dostat co nejvíce. Podrobně se tomuto tématu věnujeme v článku 8 tipů, jak vytěžit z vaší účasti na veletrhu co nejvíce. V článku se dočtete také jak omezit riziko špatné propagace, či nízké návštěvnosti.

Na veletrh je třeba vyčlenit určitou část pracovního týmu, který prezentaci produktu zvládá nejlépe. Jedná se tedy o zásah do fungování a plnění běžných úkolů ve firmě. Na druhou stranu právě proto je veletrh Marketing Mix koncipován do jediného dne. Víme, jak je pro podnikatele čas důležitý.


Zhodnoťte sami, zda se vaše účast na veletrhu vyplatí a pokud se stále nemůžete rozhodnout, rádi vás uvidíme alespoň jako návštěvníka 15. září v Praze nebo 22. září v Brně na Marketing Mixu.



Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět