Partneři

 HLAVNÍ PARTNER

          
Česká marketingová společnost


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI



























 

8 tipů, jak vytěžit z vaší účasti na veletrhu co nejvíce

Ať už jste vystavovatelem, nebo přednášejícím na veletrhu Marketing Mix, jistě si od účasti slibujete zviditelnění vaší práce a činnosti. Existuje mnoho způsobů, kterými můžete vaši účast podpořit. Vaše přítomnost na veletrhu znamená jedinečnou příležitost se zviditelnit před co největším množstvím potenciálních klientů či budoucích obchodních partnerů. Za svou investici do času a peněz, byste měli očekávat, co největší přínos pro vaši firmu. Proto vám přinášíme několik následujících tipů, jak nalákat co nejvíce návštěvníku právě na váš produkt.

1. Nalákejte zákazníka na výhodu, kterou nikde jinde než na veletrhu nezíská

Informujte své zákazníky dopředu o možnosti bezplatného poradenství, konzultace či vyzkoušení produktu na místě.

2. Nabídněte zákazníkům výstavní slevu

Na vašem propagačním místě, mějte k dispozici slevové kupony či kartičky, díky kterým nalákáte návštěvníka na uskutečnění objednávky. Nezapomeňte uvést cestu, díky které si vás zákazník opět snadno v případě potřeby vyhledá.

3. Ukažte sortiment, který jindy není k vidění

Vystavte například prototyp či produkt vyrobený na speciální zakázku. Ukažte, jak dobře se umíte přizpůsobit konkrétním požadavkům vašich stávajících zákazníků. K takovému speciálnímu produktu můžete mít třeba i příběh o tom, co bylo zadáním a jaký je výsledek.

4. Dejte o vaší účasti na výstavě vědět

Máte Facebookovou stránku, nebo účet na Twitteru? Právě tam, se nachází příznivci vaší práce. Tak jim dejte vědět o tom, kdy a kde se s vámi mohou setkat osobně a prohlédnout si vaše produkty. Pozvěte také vaše spokojené zákazníky, kteří se mohou podívat na vaši nejnovější práci.

5. Umožněte zákazníkovi otestovat si kvalitu

Propagujete svůj produkt jako nezničitelný? Zkuste vytvořit prostředí, ve kterém si to zákazník může sám vyzkoušet. Zákazník se pobaví a zároveň si ověří, jestli jej neklamete.

6. Uspořádejte soutěž

Na vašem veletržním stánku nechte návštěvníky vyplnit soutěžní losy a následně na vašich stránkách vyhlaste vítěze. Docílíte zvýšení návštěvnosti webu a zároveň získáte cennou databázi kontaktů.

7. Hlavně na vše upozorněte návštěvníky dopředu

Oznamte vaši účast a všechny naplánované aktivity s dostatečným předstihem na vašich webových stránkách, či sociálních sítích.

8. Propagujte se článkem na našich stránkách

Zdarma vám v rámci vaší účasti na veletrhu Marketing Mix nabízíme publikaci zajímavého článku o vaší firmě na těchto stránkách. Vaše články jsou dále sdíleny na sociálních sítích potenciálním návštěvníkům veletrhu. Dejte vědět zákazníkům o tom, kdo jste, či jaké novinky přinášíte. Tyto články si přečte průměrně až 800 lidí, proto neváhejte a pokud máte zájem o publikaci vašeho textu, ozvěte se na e-mail info@marketing-mix.cz nebo na následující kontakt:

Klára Štursová
správce webu Marketing-Mix.cz
e-mail: klarastursova@gmail.com




Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět