Partneři

 HLAVNÍ PARTNER

          
Česká marketingová společnost


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI



























 

Konference Digistrategie si pro vás připraví nálož online marketingu

Čtvrtek 22. září - Orea Hotel Voroněž - Brno - 9.30 – 16.50 hod

Online marketing - všude o něm slyšíte a příliš informací o něm nemáte. Zodpovídáte za marketing firmy a jste zvyklí na klasická reklamní média. Mít digitální strategii je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí různé způsoby a kanály online marketingu a ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít, anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami. Stane se z Vás po Digistrategii firemní online guru, který rozhýbe online marketing ve vaší firmě?

  • Web má dnes každá firma, ale jen málo firem má dobrý web.
  • Ty, které to potřebují, mají i e-shop, ale jen málokdo má i dobrý e-shop.
  • Většina firem posílá newslettery a e-maily, ale často je to jen spam.
  • Řada firem zkouší Facebook, ale doopravdy do toho šlápl jen málokdo.
  • A Twitter, LinkedIn, Instagram, mobilní aplikace? To je zatím doména technologicky nejvyspělejších marketérů nebo startupistů, pro které je to jediný marketingový kanál.

Pro koho konference není:

  • pro firmy s velkými rozpočty, které z mnohamiliónového rozpočtu odsypou část na online marketing, najmou si na to agentury a je jim celkem jedno výsledek.

Pro koho konference je:

  • pro firmy, které mají slušné marketingové rozpočty a chtějí je chytře využívat i v online marketingu,
  • pro firmy, které mají svůj marketing postaven na kombinaci online reklamy s klasickou, chtějí posílit online a hledají jak na to,
  • pro firmy, kterým v online marketingu ujíždí vlak, a chtějí získat inspiraci, co vlastně můžou chtít,
  • pro malé firmy, živnostníky, startupisty, kteří si nemohou dovolit drahou klasickou reklamu a chtějí ji vést téměř výlučně přes online nástroje,
  • ale i pro ty, kteří se touží dozvědět novinky ze světa online marketingu.

A protože v každé firmě je konkrétní člověk, který za online marketing odpovídá nebo má sílu ho rozhýbat – je tato konference právě pro Vás – ano, pro Vás s velkým V – pro konkrétního majitele, ředitele, marketingového manažera, který dá firmě potřebný impuls, dá věci do pohybu a stane se z něj firemní online guru – jste nebo budete to právě Vy?

Registrace a poplatky

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.500,- Kč + DPH, celkem 1.815,- Kč. Registraci je nutné provést do 12. září. Po tomto termínu nemůžeme garantovat volné místo v přednáškovém sále.

                  

Program konference

9,30 – 10,15 hod.
Jak postavit "DIGITAL FIRST" strategii
Co je digitální strategie, proč byste na ni neměli ve vašem byznyse zapomínat a na co všechno myslet při jejím správném nastavování? Ukážeme si škálu nástrojů a postupy, jak vybrat ty vhodné právě pro vás. Vše na reálných příkladech. 
Ing. Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.

10,20 – 11,00 hod.
See - Thing - Do - Care
Víte proč investujete do jednotlivých typů online reklamy a výsledky se nedostaví? Možná je to špatným naplánováním. Kdy je fajn použít display reklamu, kdy zase video reklamu, nebo pořádně zaútočit klasickým search marketingem a jak rozmazlovat své zákazníky emalingem? Všecho má svůj čas a své parametry úspěchu. Podívejme se spolu jak nakombinovat úspěšnou online strategii a neutratit ani korunu navíc. Framework See - Think - Do - Care Vám poví jak na to.
Soňa Petruželová, Google Certified Trainer

11,05 – 11,45 hod.
Jak na fungující content marketing aneb netvořte obsah, který nikoho nezajímá
„Franto, napiš nějakou novinku na web. Už jsme tam dlouho nic nedali.“ Vypadá u vás takhle content marketing? Jistě jste slyšeli, že obsah je král, ale řídíte se dle toho? Máte vytvořenou obsahovou strategii? Víte, že máte psát kvalitní obsah, který se bude lidem líbit, ale jak takový obsah vypadá? Kolik investovat do content marketingu a jak vyhodnocovat jeho návratnost? Přijďte si poslechnout odpovědi nejen na tyto otázky.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

11,50 – 12,30 hod.
Jak pracovat s Facebookem podle velikosti rozpočtu a co jsou zač ty hashtagy na Twitteru a Instagramu
V pětadvaceti minutovém bloku si povíme proč je vaše přítomnost na Facebooku důležitá. Jak lze pracovat se stránkou v úsporném režimu nebo naopak, když máte dostatek sil a prostoru se jí věnovat naplno. Vyčleněn bude i krátký prostor pro dotazy. U Twitteru a Instagramu se blíže podíváme na hashtag, kouzelný symbol který je propojuje, odkryjeme také nové funkcionality, které obě sítě nabízejí.
Mgr. Anna Mejsnarová, PRIA System, s.r.o.

12,30 – 13,15 hod. přestávka

13,15 – 13,55hod.
Budování osobního brandu přes sociální síť Twitter
Sociální média jsou obrovské téma. Lidé na nich tráví mnoho hodin denně. Jen se podívejte kolem sebe, kolik lidí má mobil v ruce a prohlíží si nějakou sociální síť. Tyto média ovšem nabízí možnost budování osobního brandu, a to snad úplně pro každého. Twitter je v České republice nedoceněný podnikatelský nástroj. O budování osobního brandu na sociální síti Twitter vám řekne Michal Hardyn, ředitel digitální agentury Stario a vlastník Twitter účtu se skoro 6 000 followery.
Jak oslovit zahraniční zákazníky na Twitteru.
Michal Hardyn, Kateřina Malinová, Stario Agency, s.r.o.


14,00 – 14,40 hod.
Mobilní inovace v marketingu  
Jak úspěšně integrovat mobilní marketing do komunikačních aktivit? A jak přimět zákazníky k aktivitě? Nejnovější trendy hovoří "mobile first". Nezaspěte dobu ani vy, držte krok se svými zákazníky a nahlédněte pod pokličku úspěšných mobilních kampaní.
Ing. Martin Krkoška, PRIA System, s.r.o.

14,45 – 15,25
Bez YOUTUBE MARKETINGU se dnes neobejdete.  
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete se prosadit na největším světovém videoportálu? 
K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Poskytne vám cenné informace a návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem. 
Mgr. Adam Parma, FILM 21

15,30 – 16,05 hod.
E-mail marketing není spam ani rozesílání newslleterů

Rozesílání obchodních newsletterů není e-mail marketing. Jaké jsou nejčastější chyby při e-mail marketingu a jak se jich vyvarovat? Jak začít s e-mail marketingem? Co napsat do předmětu, odesilatele nebo prvních vět v e-mailu? Je tolik maličkostí, které rozhodují o úspěchu e-mailu.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

16,10 – 16,50 hod.
Jak nastartovat funkční firemní profil na síti  LinkedIN  
Založením účtu na síti LinkedIN naše firemní snažení zdaleka nekončí. Současná podoba této sociální sítě se změnila ze „složky se životopisy“ na velmi efektivní obchodní prostředí. U firem vše začíná  dobře založeným a pěstěným firemním profilem a dobrou následnou komunikací. Víte jak na to? Pokud coby jen v malém zaváháte, tato přednáška je ušitá právě pro vás!
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz 



Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět