Partneři









   


















Nevíš si rady v oblasti podnikání a marketingu? Zeptej se Filipa!

Začal rok 2016 a s ním i mnoho nových a zajímavých projektů. Jedním takovým projektem se právě zabývá marketingový stratég z brněnské agentury Síla webu Filip Novák, který chce svými videi upozornit na hlavní problémy v oblasti marketingu a na hlavní příčiny neúspěchu v podnikání.

Každý pátek vychází nový díl pořadu #ZeptejSeFilipa, kde Filip Novák odpovídá na vaše dotazy. Jak se tedy můžete nepřímo zúčastnit tohoto pořadu? Jednoduše na Twitter napište svůj dotaz s hashtagem #ZeptejSeFilipa a odpověď uslyšíte v následujícím díle.


Jak je to s psychologií prodeje v roce 2016?

Rozhodování o koupi se nezměnilo, mění se jen nákupní preference a místo, kde dochází ke střetu nabídky a poptávky. Stále platí stejná pravidla, proč se zákazník rozhodne pro nákup právě u konkrétního prodejce. Patří sem slova jako: důvěra, kvalita produktu, věrnostní odměny, komunikace s eshopem, síla značky, dostupnost, a další.

Buďte ten, kdo dává první, nebo prohrajete už na startovní čáře

V roce 2016 už nebude stačit, že máte funkční a hezký web, eshop, apod. Musíte změnit přístup ke klientům a dávat první. Zamyslete se, co vás napadne jako první, když se řekne slovo "dávat". Možná vás napadlo slovo "sleva", nebo "akce 2+1 zdarma". Tak na tyto termíny rovnou zapomeňte.

Nestačí jen nabízet, musíte se odlišit a zvýšit hodnotu své osoby i svého produktu

Už nejsme v komunismu, aby se na banány stála fronta. Dnes většinou vstoupíte na trh s produktem, který je již zastoupen minimálně 20 konkurenty ve vaší oblasti. Pokud přijdete na trh s úplnou novinkou, máte také těžký úkol, protože "I zázrak potřebuje reklamu" (titulek knihy Jana Cézara). Vytvořit poptávku
po produktu, který zatím lidé neznají, jednoduché není.

Filip je odborník za slovo vzatý, a proto neváhejte se svými dotazy, aby vaše podnikání bylo lepší a úspěšnější již letos. Sledovat Filipa můžete na Facebooku, Twitteru, YouTube a také přímo na webu ZeptejSeFilipa.cz

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět