Partneři




















   




















Živý zájem návštěvníků o Marketing Mix 2015

Prezentační veletrhy firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Marketing Mix nástupce veletrhu Svět reklamy se uskutečnily tradičně ve dvou etapách v Praze a v Brně. Již osmý ročník proběhl v Praze 15. září 2015 v nových prostorách Hotelu DUO v Praze a desátý ročník v Brně 22. září 2015 v prostorách brněnského výstaviště BVV – Pavilon E.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, a.s., která se specializuje na pořádání převážně odborných veletrhů.

Marketing Mix = nástupce veletrhu Svět reklamy jsou jednodenní, nízkonákladové a networkingové akce s cílem zprostředkovat kontakty mezi firmami v reklamní branži a s firmami - uživateli reklamy.

Návštěvníci z řad zejména marketingových manažerů firem i zástupců firem široké reklamní branže zde měli možnost navázat kontakty s řadou kvalitních vystavovatelů z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie. Mnozí zde našli inspiraci pro vánoční sezónu i přípravu reklamní kampaně na rok následující.

Nové poznatky načerpali zájemci v atraktivních přednáškách doprovodného programu veletrhů. Uznávaní odborníci zde seznámili zájemce s trendy, technologickými novinkami a vůbec aktuálními a inspirativními informacemi rozdělenými do 4 tematických bloků:

  • Digistrategie – Online Marketing 2015 - SEO, RTB, sociální sítě, e-mailing, content marketing, automatizovaný marketing, mobilní aplikace,
  • Mix trendů a novinek - sustainable marketing, Propojení on-line a off-line kampaní v místě prodeje, neuromarketing, komunikační advokacie, Digitální nástroje a inovace 21. století, Creativity is the key to effectivity
  • Marketing café – nejužitečnější reklamní předmět, umění rozhodnutí, smyslné a nesmyslné novinky mezi reklamními předměty, bez personalizace=marketing krátkozrace, 10 častých chyb, které brání vašemu e-shopu v úspěchu, LED technologie
  • Grafický design aktuálně - role grafického a komunikačního designera, vizuální komunikace značek, design a právo.

O tuto část veletrhu byl i tentokrát velký zájem. Jednotlivé přednáškové bloky navštívilo více než 200 účastníků a to v Brně i v Praze.  

Akce je živý organismus, který rok od roku narůstá o přednášky, firemní prezentace a účastníky, nově od letoška i o celoroční webový portál marekting-mix.cz. Obě části veletrhu akce, jak výstavní tak přednášková, zaznamenaly opravdu živý zájem a povedlo se opět posunout tento typ neformální akce o další krok dále.

 

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět