Partneři




















   




















Jak na online marketing v roce 2015 se dozvíte v Marketing Café

Sofistikovaný online marketing už dnes není jen výhradou velkých firem. Personalizace a automatizace už je součástí slovníku většiny marketérů. Efektivní postupy, jak nasadit personalizaci i ve vašem podnikání vám představí Tomáš Margold z internetové agentury Q2 Interactive.

V dnešní době se valí na uživatele nepřeberné množství informací a reklamních nabídek. Pokud chcete být úspěšní, je třeba pracovat s uživateli a nabídnout jim relevantní obsah, který povede k vyšším konverzím.

„Personalizace = zobrazit správný obsah správné osobě ve správný čas.“

Jak na personalizaci? Jak segmentovat uživatele a využívat persony? Konkrétní tipy a triky z praxe se dozvíte na přednášce v Marketing Café v Praze 15. 9. i v Brně 22. 9.

Tomáš Margold   

Tomáš Margold je už 9 let součástí týmu Q2 Interactive, kde začínal jako programátor, ale dnes funguje jako account manager a vedoucí online marketingové divize. Má zkušenosti ze stovek větších či menších kampaní, ať už v komerční sféře (Nestlé, Danone, Yoplait, Suzuki) nebo pro státní instituce (Univerzita Karlova v Praze, SŽDC)

Tomáš je absolventem Fakulty informačních technologií na Vysokém učení technickém v Brně. Miluje bláznivé akce, jízdu na kajaku, dobré víno a zpěv.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět