Partneři




















   




















Smyslné a nesmyslné novinky v reklamních předmětech na Marketing Café

Kryštof Sýkora (Továrna-Design s.r.o.)

Setkáváme se s tím na každém kroku. Otázka:  „Co je u Vás nového?“ je nejenom konverzační frází, ale v případě kreativních oborů jako je reklama, také výzvou. Jako by se chtělo říci: „Tak se ukažte, jaký máte rozhled, jací jste kreativci!“. 

Na lovu novinek

Pokud si chcete udělat jednoduchou představu o letošních novinkách, stačí použít náš nástroj který jsme pro tento účel vyvinuli. Podívejte se SEM: http://darky-eshop.cz/vyhledavani?type=3&priceTo=99999999

V základním přehledu vidíte „na jedné hromadě“ velké množství nových designů psacích potřeb,  jejich nových barev, nové druhy a střihy textilu apod. Samozřejmě je možné v tomto souboru novinek vyhledávat a filtrovat podle ceny a dalších parametrů. 

Při bližším pohledu zjistíte, že většina takzvaných novinek nejsou žádné dosud neznámé „vynálezy“ a patentované produkty, ale dobře známé funkční předměty, které jsou o něco vylepšené, nebo mají atraktivnější design, barvy a podobně.

Jaké jsou trendy?

Pro získání přehledu o trendech je potřeba navštívit nějaký světový veletrh tohoto oboru. My to děláme každoročně za Vás, a naše videa najdete ZDE: 

https://www.youtube.com/channel/UC0lnunMyG1SOJI4z1CpbuVA

Co si od novinek v reklamních předmětech slibovat?

Pokud patříte mezi novátory nebo chcete mít novátorskou image, tak pro Vás má smysl mít i nejnovější hity mezi reklamními předměty, případně jejich nejmodernější vystajlové verze.

Pokud tomu tak není, držte se funkčnosti a péči věnujte dotvoření potiskem, aby měl předmět styl a vtip.

Úplné novinky na trhu nejsou nejlevnější a bývá problém si je v krátkém termínu zajistit.

Pokud jdete spíše tou evoluční cestou „mírného pokroku“  je dobré mít dost času si s výběrem a návrhem značení pohrát. Tlak současně na cenu i na termín není ku prospěchu věci.

Pojďme se nyní podívat na některé z letošních trendů:

1/ Selfie tyče různých druhů – zde návštěvníkům předvedeme a zapůjčíme „HITY“ letošní sezóny

2/ Svítící – tj. všelijak blikající bezpečnostní prvky (náramky)

3/ Powerbanky – nejen baňaté ale i ploché

4/ Nejnovější trendy v textilu – opět včetně vzorků

Předvedeme si i mnoho novinek v psacích potřebách, hrncích a dalších méně obvyklých předmětech.

Jak být kreativní a přitom se vejít do rozpočtu?

Předně je dobré s reklamními předměty v rozpočtu počítat. Pokud víte , kolik na ně máte peněz, velmi to urychlí výběr. Čas se totiž vždycky hodí. Čím více je času, tím levněji lze reklamní předměty pořídit. Platí to zejména u zakázkové výroby a výroby větších sérií, které lze zadat přímo u výrobců.

Jak by např. vypadala úspora u některých novinek o kterých jsme si říkali?

To se také dozvíte přímo na našem vystoupení v doprovodném programu Marketing Café 12:20 -12:40.

Těšíme se na Vaši účast!

 

Kryštof Sýkora    Kryštof Sýkora je jednatelem Továrna-Design s.r.o., kreativního dodavatele reklamních předmětů s patnáctiletou tradicí na trhu, čerstvého držitele ocenění  Hvězda 3D reklamy (2. místo v kategorii: Aplikace motivu na 3DR )

 

Další témata a program přednáškového bloku Marketing Café

 

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět