Partneři




















   




















Jak postavit digitální strategii na konci léta 2015 prozradí Honza Podzimek na Marketing Mixu v Praze

Veletrh Marketing mix sleduje aktuální trendy v marketingu. Proto se můžete 15. září v Praze těšit na stěžejní sekci veletrhu Digistrategie – Online Marketing 2015. O unikátní know-how a zkušenosti se letos s návštěvníky podělí také Honza Podzimek z agentury PRIA System.

V dnešní době by měl být digitál automatickou součástí marketingové strategie značky. Na co všechno je ale potřeba myslet, jak všechny procesy správně nastavit a s jakými výsledky počítat?

Na marketéry se neustále hrnou novinky, trendy a zaručené tipy a návody ze všech stran. Ne vše je ale vhodné pro všechny. Je proto důležité se nejprve zorientovat ve škále nástrojů a vybrat a investovat jen do těch správných postupů vhodných právě pro váš byznys.

Ukážeme si, jaké strategie jsou nejlepší pro branding a jaké pro zlepšení prodeje, co dělat pro zvýšení ROI. Ne vždy musí být to nejsložitější řešení tím nejlepším,“ říká Podzimek.

Pro lepší představu bude přednáška obohacena reálnými úspěšnými case study, kterých agentura dosáhla.

  

Honza Podzimek je spoluzakladatelem interaktivní agentury PRIA System ze Zlína, v níž dnes funguje jako „Head of PRIA“. Dlouhodobě se zaměřuje na využití selského rozumu, který efektivně promítá do kampaní klientů, jako Generali, Česká Pojišťovna, Baťa či Nutrend. O úspěšné výsledky se dělí nejen s klienty, ale také se studenty na českých univerzitách.

V agentuře se zasazuje o lidský přístup a poskytování maximálního možného servisu pro klienty, který by současně měl bavit a přinášet zisk jak partnerům, tak agentuře.

 

Chci se zúčastnit přednáškového bloku Digistrategie - Online marketing 2015

 




Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět