Partneři















   




















Jak zjistit, že máte blbý web? To vám prozradí Ondřej Ilinčev na Marketing Mixu v Praze

"Web by vám měl vydělávat! Ukážu vám 10 nejčastějších chyb a jak to udělat správně," říká odborník na zvyšování ziskovosti webů Ondřej Ilinčev.

Na konci přednášky budete vědět, jak svůj web změnit, aby:

  1. vzbudil příznivý první dojem,
  2. se v něm zákazníci neztráceli,
  3. byl intuitivní na používání,
  4. si co nejvíce lídí od vás něco koupilo nebo vám zavolalo.

Odnesete si taky 25 bodový seznam, na co se zaměřit z pohledu uživatelské přívětivosti.
Odstrašující příklad: Mall.cz - Nakupovat na mall.cz je stejně přijemné, jako si nechat trhat osmičky.

Pokud se vám článek líbí, přihlašte se k odběru mého opravdu užitečného newsletteru, kde se dělím o veškeré vědomosti, co mám. A které by vás jinak stály přes 1 milion korun a tisíc hodin studia.

Prezentace je určena webovým grafikům, analytikům, textařům a (online) marketérům.

Ondřej Ilinčev   

Přednášku povede Ondřej Ilinčev, který o sobě uvádí:

  • Již 16 let pomáhám firmám zvýšit obrat, zisk a konverzní poměr pomocí vědeckého marketingu.
  • Pracuji s firmami jako je Google, Cartier, Shell, Global Payments, Roche, Heineken ad.
  • V průměru zvýším konverzní poměr (obrat, objednávky, AOV, leads) v každé iteraci o 26 %.
  • Rozhodnutí činím na základě psychologie, analýz, testování a ověřených dat, nikoliv pocitů.
  • Přečetl jsem o tom stovky odborných knih a desetitisíce článků.
  • Mám certifikáty na Conversion Rate Optimization, Landing Page Optimization, Google Analytics, SEO, UX, PPC.
  • Přednáším o tom na univerzitách a ve firmách.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět