Partneři








   

   
   














 

Marketing Mix - Mix trendů a novinek

Čtvrtek 22. září - Orea Hotel Voroněž - Brno - 9,30 - 13,05 hod.

Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu.

Vstup je zdarma, možnost zúčastnit se jen přednášek, která vás zajímají. Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Program

9,30  – 10,00 hod. 
Chytré využití reklamních předmětů v moderním marketingu
Inspirativní představení skutečně fungujících nástrojů propagace a podpory prodeje prostřednictvím reklamních předmětů a dárků. Prezentace úspěšných příběhů z praxe českých firem.  
Ing. Martina Pohlová, Silic Média s.r.o.

10,05 – 10,40 hod.
Direct mail jako kreativní nástroj moderní marketingové komunikace
Že je klasický, poštovním doručovatelem nebo kurýrem distribuovaný direct mail v dnešním marketingovém online světě mrtvý, je škodlivý mýtus. Opak je pravdou. Direct mail zažívá svoji renesanci v kampaních, kde jde o přímé oslovení a o individuální komunikaci. Aby fungoval, musí splňovat několik zásadních podmínek. Máme pro vás pár rad a tipů, jak na to.
Pavel Marek, MARCO BBN    

10,45 – 11,15 hod.
Email marketing je mrtev, ať žije email marketing!
České firmy křičí, že jim nefunguje, jeho časy prý skončily. Opak je ale pravdou. Pro řadu firem se stal stabilním nástrojem pro pravidelný přísun nových zákazníků a opakovaný prodej. Posvítíme si na nejčastější zbytečné chyby českých firem a podnikatelů a ukážeme si, jak získat díky efektivnímu email marketingu  i 2x více zákazníků, a to v jakémkoli odvětví…
Kateřina Fišerová, manažerka značky SmartEmailing

11,20 – 11,55 hod
Klasické events v symbióze sociálních sítí a mobilních aplikací
Se vstupem sociálních sítí a nových médií řešíme otázku, co s našimi stávajícími eventy a outdoorovými aktivitami. V tom případě je ten nejsprávnější čas, abychom se pobavili, jak stávající modely akcí připravit a upravit, aby byly pořád efektivní. Podíváme se, jak fungují nejznámější sociální sítě, zejména na jejich uživatele, vlastnosti a nástroje, které jsou k dispozici.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz 

12,00 – 12,30 hod.
Trendy v obalech, které vám pomohou prodávat
Význam obalů pro podporu prodeje stále mnoho marketérů podceňuje. Přitom oproti prodejním stojanům obal komunikuje se zákazníkem v místě prodeje 365 dní v roce, a nikoliv jen během sezónních promoakcí. Pojďme se společně podívat, jak s minimálními náklady zvýšit účinnost obalů (nejen) v retailu.
Václav Loubek, LOGIK, s.r.o.

12,35 – 13,05 hod.
Centrum odborné praxe pro obor singmakingu
Problematika odborné praxe a nezájem výrobců, rozčlenění odborné přípravy, dotace.
Roman Zindulka, prezident AVS




Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  
comments powered by Disqus

Zpět