Partneři




















   




















Marketing Mix - konference Digistrategie – Online Marketing 2015

Marketing Mix – online konference Digistrategie

  • Web má dnes každá firma, ale jen málo firem má dobrý web.
  • Ty, které to potřebují, mají i e-shop, ale jen málokdo má i dobrý e-shop.
  • Většina firem posílá newslettery a e-maily, ale často je to jen spam.
  • Řada firem zkouší Facebook, ale doopravdy do toho šlápl jen málokdo.
  • A Twitter, LinkedIn, Instagram, mobilní aplikace? To je zatím doména technologicky nejvyspělejších marketérů nebo startupistů, pro které je to jediný marketingový kanál.

Pro koho konference není:

  • pro firmy s velkými rozpočty, které z mnohamiliónového rozpočtu odsypou část na online marketing, najmou si na to agentury a je jim celkem jedno výsledek.

Pro koho konference je:

  • pro firmy, které mají slušné marketingové rozpočty a chtějí je chytře využívat i v online marketingu,
  • pro firmy, které mají svůj marketing postaven na kombinaci online reklamy s klasickou, chtějí posílit online a hledají jak na to,
  • pro firmy, kterým v online marketingu ujíždí vlak, a chtějí získat inspiraci, co vlastně můžou chtít,
  • pro malé firmy, živnostníky, startupisty, kteří si nemohou dovolit drahou klasickou reklamu a chtějí ji vést téměř výlučně přes online nástroje,
  • ale i pro ty, kteří se touží dozvědět novinky ze světa online marketingu.

A protože v každé firmě je konkrétní člověk, který za online marketing odpovídá nebo má sílu ho rozhýbat – je tato konference právě pro Vás – ano, pro Vás s velkým V – pro konkrétního majitele, ředitele, marketingového manažera, který dá firmě potřebný impuls, dá věci do pohybu a stane se z něj firemní online guru – jste nebo budete to právě Vy?

Program konference

9,30 – 10,10 hod
Jak postavit digitální strategii na konci léta 2015
Co je digitální strategie, proč byste na ni neměli ve vašem byznyse zapomínat a na co všechno myslet při jejím správném nastavování? Ukážeme si škálu nástrojů a postupy, jak vybrat ty vhodné právě pro vás. Vše na reálných příkladech. 
Ing. Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.

10,15 – 10,55 hod
Jak efektivně inzerovat v reklamní síti
Jak se zorientovat v moři možností cílení internetové reklamy a který typ cílení je vhodný pro to, aby vaše internetová reklama našla vašeho zákazníka a při tom byla efektivní - přinesla vám víc, než kolik vás stojí.
Ing. Radek Sakáč, PPClick, s.r.o.

11,00 – 11,55 hod
Jak na fungující content marketing aneb netvořte obsah, který nikoho nezajímá

„Franto, napiš nějakou novinku na web. Už jsme tam dlouho nic nedali.“ Vypadá u vás takhle content marketing? Jistě jste slyšeli, že obsah je král, ale řídíte se dle toho? Máte vytvořenou obsahovou strategii? Víte, že máte psát kvalitní obsah, který se bude lidem líbit, ale jak takový obsah vypadá? Kolik investovat do content marketingu a jak vyhodnocovat jeho návratnost? Přijďte si poslechnout odpovědi nejen na tyto otázky.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

12,00 – 12,30 hod
Automatizovaný marketing / Tvorba kampaní v marketingovém cloudu

Pokusím se ve 30 minutách představit základy marketingové automatizace. Budeme si povídat o tom, jaký marketing mají rádi obchodníci a jak se dá používat systém pro automatizovaný marketing. Ukážeme si jaké kampaně můžete pomocí marketingového cloudu vytvářet a jaké informace vám automatizace může poskytnout. Zbyde-li čas, budou i případové studie.
Ing. Pavel Marek, managing director MARCO BBN


12,30 – 13,15 hod přestávka

13,15 – 14,00 hod
Facebook 2015

Facebook: - uživatelé facebooku v číslech
                 - facebook reklama, proč je to super marketingový kanál?
                 - co vše je na Facebooku možné a co jste možná nevěděli?
                 - pár mých zajímavých výsledků 
Čestmír Stejný, www.cestmirstejny.cz

14,10 – 14,55 hod
Síla video marketingu
 
Akvizice serveru Youtube společností Google vytvořila druhý největší světový vyhledávač. Tato pozice mění nejenom SEO, ale i filozofii prodeje. Přílivem levných a dostupých video zařízení ve spojení se sociálními sítěmi vzniká nový trend a směr, který pomalu ale jistě vytlačuje televizní reklamy. Umíme ho aplikovat, měřit a jsme na něj připraveni? ANO, navíc dovedeme touto metodou efektivně prodávat.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!

15,00 – 15,40 hod
Mobilní inovace v marketingu
Jak úspěšně integrovat mobilní marketing do komunikačních aktivit? A jak přimět zákazníky k aktivitě? Nejnovější trendy hovoří "mobile first". Nezaspěte dobu ani vy, držte krok se svými zákazníky a nahlédněte pod pokličku úspěšných mobilních kampaní.
Pavel Urban, PRIA System, s.r.o.

15,45 – 16,15 hod
E-mail marketing není spam ani rozesílání newsletterů
Rozesílání obchodních newsletterů není e-mail marketing. Jaké jsou nejčastější chyby při e-mail marketingu a jak se jich vyvarovat? Jak začít s e-mail marketingem? Co napsat do předmětu, odesilatele nebo prvních vět v e-mailu? Je tolik maličkostí, které rozhodují o úspěchu e-mailu.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

Všechny přednáškové sekce

Registrace a poplatky

Vstup na tento blok přednášek předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.200,- Kč + DPH, celkem 1.452,- Kč. Svou účast potvrďte rezervačním e-mailem na marketingmix@omnis.cz pro Marketing Mix Praha do 10.9.2015 a pro Marketing Mix Brno do 17.9.2015. Po tomto termínu nemůžeme garantovat volné místo v přednáškovém sále - platba na místě do vyčerpání kapacity. Poplatek, prosím, uhraďte současně s přihláškou na účet Fio banka 2400179627/2010, variabilní symbol pro Marketing Mix Praha je 820 a pro Marketing Mix Brno 821, specifický symbol IČ účastníka. Vstupenku lze též zakoupit přes portál www.ticketon.cz a zaplatit kartou, přes rychlá bankovní tlačítka nebo zálohovou fakturou (není pak nutné zasílat e-mail).

Přihláška Digistrategie BrnoPřihláška Digistrategie Praha

 

 

 

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět