Partneři




















   




















Listonoška.cz chce změnit trh directmailu v Česku

Praha 17.srpna - Český projekt Listonoška.cz začíná bořit zažité zvyklosti firem a chce ovládnout trh se zasíláním hromadné pošty - obchodního psaní, pomocí nové aplikace, která umožní odeslat directmailovou kampaň třeba i asistentce.

Když dnes chcete oslovit potenciální zákazníky napřímo, máte několik možností - získat e-mail se souhlasem, kontaktovat je telefonicky nebo poslat dopis. Té poslední se chytil projekt Listonoška.cz, který nyní slouží k zasílání papírových dopisů přes internet, a teď se chce stát i nezbytným nástrojem pro firemní marketing.

Vezměte si sami na sebe, kolikrát jste na poslední chvíli chtěli poslat PFka stávajícím zákazníkům nebo odeslat nabídku novým, ale directmail se nedal udělat ze dne na den. To teď chceme změnit.” říká Josef Polčiak, manažer projektu.

V tuto chvíli existují dva typy společností. Jedny dělají direct mail sami – to v praxi znamená, že tisknou dopisy na vlastní tiskárně, lepí štítky s adresou, svazkují dopisy a nosí je na poštu. Druhý typ, to jsou ty, které pracují zpravidla s vyšším rozpočtem a posílají directmail přes agentury. V obou případech musí firmy plánovat odeslání s dostatečným předstihem.

Listonoška umožní bez větších znalostí sednout si za počítač, nahrát adresy, leták v pdf a odeslat. Žádná komunikace s agenturou, žádné balení do obálek a ježdění na poštu.

Velká část firem si dnes dělá e-mail marketing sama pomocí nástrojů jako Smartemailing nebo Mailchimp, ale na poli directmailu zatím žádné podobné řešení neexistuje.” zmiňuje Josef Polčiak.

Uživatelé Listonošky údajně nebudou potřebovat ani vlastní kontakty. V plánu je rozšíření o databázi firem, která poskytne poštovní adresy na kteroukoli společnost či živnostníka v České republice.

Listonoška odstraní potřebu agentur a lidské práce k hromadnému zasílání dopisů, a díky tomu se cena za vytisknutí dopisu, vložení do obálky a jejího potisku má pohybovat kolem 8 Kč. Ti, kteří zasílají velké objemy mohou využít i slev.

“Momentálně aplikace pro directmail běží v uzavřeném testování, abychom systém odladili i na velkou zátěž. Do testování se mohou firmy přihlásit pomocí formuláře na webu. Oficiální spuštění plánujeme na konec září.” dodal Josef Polčiak z Listonoška.cz.

KONTAKT: www.listonoska.cz/media

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět