Partneři















   




















Savo si v nové kampani utahuje z reklamního klišé

Společnost Unilever před létem změnila design celé produktové řady značky Savo. Inovovanou řadu komunikuje televizní kampaní, která si utahuje z klišé "doporučuje devět z deseti dotázaných žen". (TZ)

Značka Savo využívá v reklamě výsledek reálného výzkumu, podle kterého produkt doporučuje devět z deseti žen. Toto tradiční klišé však tvůrci následně opouští, aby se netradičně věnovali oné desáté ženě a její snaze poradit si se „skoro každým problémem v domácnosti“.

Náš koncept je založen na reálných datech z výzkumu mezi českými a slovenskými spotřebiteli a jsme rádi, že jsme díky tomu mohli přijít s kampaní, která se od tradiční propagace čističů výrazně liší," doplňuje Lenka Křížová, BD&BB manažerka Savo pro Českou a Slovenskou republiku.

Televizní reklama, která poběží v Čechách i na Slovensku, je dílem kreativní agentury Young & Rubicam a režiséra Daniela Růžičky.

Nová řada WC čističů Savo se vyznačuje tím, že čistí a zároveň desinfikuje. Spotřebitelé si mohou vybrat ze čtyř variant: Savo WC Oceán, Savo WC Louka, Savo WC Turbo a Savo WC Citrón.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět