Partneři




















   




















4 způsoby, jak udělat váš event nezapomenutelným za pomocí sociálních médií

Pořádali jste v poslední době nějaký večírek? Pak jste pravděpodobně pro propagaci použili Facebook. V dnešní době je vzácností nezačlenit sociální sítě jak při pořádání neformálních akcí tak při špičkových konferencích. Organizátoři využívají Facebook a Twitter pro propagaci, účastníci pro vzájemné propojení, a dokonce i ti, kteří se eventu nezúčastní, drží krok s novinkami prostřednictvím sociálních médií.

Tady jsou čtyři způsoby, jak můžete získat více pozornosti při vašem dalším eventu, za pomocí sociálních sítí:

1. Použijte poznatky ze sociálních sítí k přilákání publika

Event je vždy jen tak dobrý, jako jsou lidé, kteří jej navštíví. Můžete mít skvělý tým, velké množství koktejlů zdarma nebo velkolepé řečníky. Ale v případě, že se vaše publikum nezapojí, velká událost může skončit velkým fiaskem.

Při propagaci vašeho eventu přes sociální média zvažte, zda si předem neuděláte malý průzkum. Nahlédněte do sociálních skupin, určete publikum, které by nejvíce zajímalo vaše sdělení a zacilte na ně svoji zprávu. Poznejte jejich online návyky, tak, abyste mohli zasílat svá sdělení ve správný čas a na správné sítě. Nebo jděte ještě o krok dále a segmentujte své publikum do skupin, které můžete oslovit zprávami ušitými na míru, promlouvajícími ke skupině specifickým způsobem.

2. Podporujte poutavé hashtagy a konverzace na nich založené

Ať už organizujete osobní setkání profesionálů pro 60 účastníků nebo velký 3-denní hudební festival pro tisíce, váš event bude vždy těžit z hashtagů.

Vytvoření jedinečného a pro event specifického hashtagu bude udržovat online konverzaci. Účastníci tak mohou komunikovat mezi s sebou, zasílat fotky a videa. Event hashtag také umožní těm, kteří se nemohli zúčastnit, sledovat akci přímo během jejího průběhu.

Pár tipů pro hashtagy:

  • Nechte je krátké. Tak budou mít účastníci možnost, vyjádřit se na kanálech, které mají omezený počet znaků pro příspěvek. Například Twitter.
  • Hashtag by měl být jedinečný pro Vaši akci.
  • Měl by být snadno zamapatovatelný a lehce čitelný.

3. Pákový content marketing pro velké před a po eventové diskuse

Úspěšné eventy nejsou jen o samotném dni konání. Díky sociálním sítím, můžete vyzvihnout svůj event ještě předtím než se odehraje a udržet rozruch kolem něj ještě dlouho poté, co skončí.

Tvorba obsahu určeného speciálně pro propagaci události (například článek od hosta, rozhovor či informační bulletin s promo kódy) bude udržovat nadšení účastníků až do velkého dne konání.

V návaznosti na event, nezapomínejte sdílet všechna multimédia (pomocí event hashtagu), které účastníci nashromáždí. Videa hlavních atrakcí, slidy prezentací, postupy z workshopů, fotky ze zákulisí… To všechno může být lákadlem v následujících dnech a týdnech po skončení události k setrvání u dozvuků z akce.

4. Začleňte kreativní sociální zeď, pro zapojení účastníků během eventu

Vzhledem k investovanému času do začlenění sociálních sítí do, si zasloužíte představit ostatním své úsilí. Sociální zeď je skvělý způsob, jak odhalit online konverzace probíhající v souvislosti s eventem.

Tato stěna může být jednoduchá, jako například projektor zobrazující tweety, zahrnující hashtag události. Nebo více kreativní, zahrnující tweety s živým hlasováním, interaktivní aktivity a další.

Stěny jsou obvykle umístěny v oblasti hlavního dění, kde účastníci eventu mohou přímo sledovat příspěvky druhých. Sociální stěny mají navíc výhodu brandingu vaší značky či představení sponzorů.

Sociální zeď

Zdroj: http://cdn.getexmo.com/images/Main/Image-Wall3.png

Dnešní eventy a události stírají hranice mezi reálným a digitálním světem. Když se na eventu děje něco vzrušujícího, může to být během pár sekund sdíleno po celém světě. Zaměřením se na strategii na sociálních sítích stejnou měrou jako na událost samotnou, si zajistíte znamenitý úspěch pro vaši příští akci.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět