Partneři




















   




















Jak funguje dynamický e-mail remarketing?

Co je to e-mail remarketing?

E-mail remarketing je proces přesvědčení spotřebitele o navrácení se na webové stránky a dokončení jeho nákupu. Porovnává-li zákazník produkty, může trvat několik dní, než se rozhodne o samotné koupi. Remarketing zašle připomínací e-mail potenciálnímu zákazníkovi a nasměruje ho zpět na vaše stránky s cílem dokončit nákup.

Dynamický e-mail remarketing vede kroky zákazníka ještě mnohem dále. Dynamický e-mail obsahuje personalizaci v každém aspektu komunikace. Dynamické remarketingové e-maily nejen připomínají zákazníkovi váš web, ale také oslovují zákazníka jménem a zdůrazňují dříve prohlížené produkty, nebo produkty umístěné v košíku. Strategie zpráv je tak sladěna se stránkou, kterou uživatel opustil, když ukončil nákup. Zprávy mohou být zaměřeny na spotřebitele, kteří přerušili nákup při přidání předmětu do košíku, a pomohou mu najít cestu k pokladně. Nebo na ty, kteří ukončili nákup při platebním procesu.

Pojďme se zaměřit na výhody e-mailového remarketingu

Relevance

Dynamický remarketing představuje příjemci e-mailu unikátní zážitek, odráží jeho osobní profil a historii prohlížení. Uživatel přijímá personalizovanou komunikaci, která zvyšuje loajalitu a míru konverze.

Flexibilita

S jedinou e-mailovou šablonou může vzniknout velké množství personalizovaných zpráv.

Co činí e-mailový text dynamickým?

Předmět zprávy

Uživatelská cesta je okamžitě personalizována s uvedením jejich jména v předmětu zprávy.

Uživatelské předvolby

E-maily mohou být zasílány na základě uživatelova nastavení jazyku. Uživatelé z různých míst mohou být komunikováni v jejich preferovaném jazyce, což umožňuje snadný přechod zpět k pokladně.

Pobídky

Pobídky mohou být dynamické na základě hodnoty košíku uživatele. Při eskalaci pobídek se celkově zvyšuje míra konverze a zároveň se maximalizuje ziskovost kampaně.

Co činí e-mailové obrázky dynamickými?

Relevantní obrázky

Vedle příbuzných a podobných produktů, mohou obrázky v e-mailu mohou znázorňovat přesné produkty, které uživatel přidall do svého nákupního košíku.

Uživatelská historie

Pokud spotřebitel již dříve zakoupil určitý produkt, může e-mail s obrázky těchto produktů připomínat, aby si je znovu koupil.

Jaký je cíl remarketingu?

Cílem dynamického remarketingu je, aby byl snadno přístupný relevantní obsah. Od začátku personalizovaný a dynamický obsah poskytuje uživateli přímou cestu k dokončení nákupu.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět