Partneři




















   




















Praha má jednotný branding destinace

Organizace zastupující hlavní město Prahu na poli cestovního ruchu, Prague Convention Bureau a Pražská informační služba – Prague City Tourism, se dohodly na používání unifikovaného vizuálního stylu města. Obě organizace v nedávné době navázaly úzkou spolupráci, jejímž cílem je mimo jiné sjednotit prezentaci Prahy při její propagaci a posílit tak její pozici jako turistické a kongresové destinace na mezinárodním poli.

Prague Convention Bureau navázalo na novou značku a marketingový vizuální styl, který na podzim roku 2013 představila PIS-PCT s cílem posílit marketingovou oblast, public relations a výrazněji propagovat naše hlavní město v oblasti cestovního ruchu. Nový vizuální styl turistické destinace Praha je proto postaven na emocích, pocitech  a zážitcích návštěvníků. Jasné, pozitivní a mezinárodně srozumitelné řešení doplňuje propagační slogan „Ryzí emoce / Pure emotion“.

Prague Convention Bureau zahájilo změnu vizuálního stylu svých prezentací na začátku tohoto roku, kdy byly spuštěny jeho nové webové stránky. Následovala nová podoba elektronických newsletterů vydávaných Prague Convention Bureau, vše pod novým sloganem „Wow Prague InSpires“. Nový vizuální styl zahrnuje také nové logo Prague Convention Bureau, které koresponduje s novým sloganem. V nejbližší době dojde také k úpravě destinační prezentace a jednotný styl bude dodržen i u nové verze oblíbeného katalogu pražských dodavatelů v oblasti kongresového průmyslu, tzv. Meeting Planners Guide (MPG) pro období 2015/2016, který vyjde počátkem příštího roku.

„Sjednocení vizuálního stylu Prague Convention Bureau s PIS-PCT se ukázalo jako krok správným směrem. Nová podoba prezentací PCB – webových stránek i newsletterů – se setkala s úspěchem,“ řekla Lenka Žlebková, bývalá ředitelka Prague Convention Bureau, pod jejímž vedením Prague Convention Bureau zahájilo změnu brandingu. „Praha navíc nyní v zahraničí vystupuje jednotně a umocňuje tak sílu sdělení. Ať už se jedná o volnočasovou či kongresovou turistiku, vždy jde o Prahu, proto je potřeba, abychom vysílali stejnou zprávu. Sjednocený vizuální styl Prahy je bezesporu významným prostředkem pro posílení brandu Prahy v zahraničí.“

K novým vizuálům Prague Convention Bureau rovněž na jaře tohoto roku přibyl i další nástroj k propagaci kongresové Prahy - destinační video zaměřené na MICE segment s názvem „Prague Makes You Shine“.  Cílem videa je představit Prahu jako dynamickou destinaci, která je ideálním místem pro pořádání akcí různého typu. Zaměřuje se na silné stránky města, jako je dobrá dopravní dostupnost, široká nabídka ubytovacích a konferenčních zařízení, vynikající infrastruktura, dlouhá kongresová historie či akademické zázemí. Video je zdarma k dispozici na webových stránkách organizace.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět