Partneři















   




















Kärcher upravil své logo. Má být modernější a lépe čitelné

"V podobě nového loga se odráží charakteristiky naší značky - síla inovace a kvality," říká Hartmut Jenner, předseda představenstva společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. 

V pozměněném logu Kärcher byl nahrazen doposud používaný font Helvetica fontem FF Clan Pro. Písmo má působit jednodušeji a je lépe čitelné na obrazovkách.

Žlutý pruh pod nápisem nadále představuje propojení s firemní barvou. Logo může být používáno jak s claimem „makes a difference“ tak i bez něho.

Pečeť ve tvaru tří trojúhelníků byla od slovní ochranné známky oddělena a obdrží novou funkci. Jako druh podpisu zakladatele společnosti Alfreda Kärchera by měla do budoucna představovat pečeť kvality produktů společnosti.

Staré logo

 

Nové logo

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět