Partneři




















   




















Bezplatné přednášky Mix trendů a novinek na veletrhu Marketing Mix Ostrava 19.2.2019

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19.2.2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit.

Vyberte si z bezplatných přenášek v bloku přednášek "Mix trendů a novinek".

MIX TRENDŮ A NOVINEK
sál Silver

9,45 – 10,15 h
Využití segmentace při komunikaci se zákazníky.
Výběr cílové skupiny zákazníků je základem každé dobré strategie. Základní problémy, které řešíme jsou obvykle dva: „Jak lépe oslovit stávající klienty, aby více nakupovali“ a „Kde najít další zákazníky pro své produkty/služby“. Podíváme se tedy na možnosti rozdělení zákazníků podle společných znaků, výběr ideálního segmentu a vhodné způsoby komunikace. Výsledkem bude vaše jasnější představa o tom, kam směřovat svoji pozornost při rozvíjení vašeho podnikání.
Bc. Štěpán Musil, marketingový specialista, CRM ANABIX, www.anabix.cz

10,20 – 11:00 h
Krizová komunikace jako příležitost pro akvizici nebo retenci klientů
Dnešní doba výrazným způsobem urychlila reakci zákazníků na chování i rozhodování firem. Zatímco zákazníci už jsou povětšinou v digitálním věku, mnoho firem je stále ještě svým uvažováním v období páry. Ukážeme si, jak lze využít negativní kampaně proti nám v náš prospěch.
Roman Frkous, ředitel komunikace RESIDOMO, www.residomo.cz

11,05 – 11,50 h
Stereotypy, klapky na očích, setrvačnost – jak čelit nálepkám v digitálním věku?

Fakta jsou na vaší straně, ale pověsti jdou proti vám?  Vyvracet klišé nestačí – je potřeba je zapojovat do komunikace na příkladech, které cílová skupina pobere. Uvěřitelně, realisticky a bez reklamního přehánění.
Ondřej Šuch, manažer komunikace Hyundai, www.hyundai.cz

11,55 – 12,35 h
Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
Co nám přináší eventy a proč je zapojit do marketingového mixu? Příprava a realizace (od A do Z) až k úspěšné realizaci. Jak vyhodnocovat a reportovat o eventech…. A mnoho dalšího
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ Praha, www.chmi.cz

13,00 – 13,40 h
Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku
Sklik je reklamní systém od společnosti Seznam.cz, který lze využít pro oslovování nových i stávajících zákazníků. Podíváme se na vyhodnocování kampaní a na to, že v rámci některých kampaní je potřeba vyhodnocovat i další metriky a nejen konverze, PNO nebo CPA. Zároveň zabrousíme i do novinek v Skliku, které vám pomohou při dosahování stanovených cílů.

Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

  
  

Zpět