Partneři








   

   
   














 

Jak proměnit vlastnosti produktů v prodejní výhody

Jak proměnit vlastnosti produktů v prodejní výhody

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  10.3.2003 Často se opakující chybou mnohých firem je, že se při propagaci svých produktů soustředí zejména na jejich vlastnosti a ne na výhody a užitky, které tyto ...

Příliš nízké ceny vás mohou zradit

Příliš nízké ceny vás mohou zradit

Jiří Bednář  /  promarketing.cz  /  12.1.2012 Snažíte se konkurovat velkým obchodním společnostem tím, že prodáváte za stejně nízké ceny, jako ony? Pak mám pro vás zřejmě špatnou zprávu: strategi ...

Nakupování v e-shopu je bezpečnější se zeleným adresním řádkem

Nakupování v e-shopu je bezpečnější se zeleným adresním řádkem

Praha, Brno 04. 06. 2015 - Největší český internetový prodejce Alza.cz jde příkladem. Svůj e-shop zabezpečil nejdůvěryhodnějším EV certifikátem. Alza zvolila jako dodavatele certifikátu společnost Zon ...

V Brně se taxíkem příliš nejezdí, Liftago to chce změnit

V Brně se taxíkem příliš nejezdí, Liftago to chce změnit

Po Praze, kde už česká taxi aplikace Liftago překonala hranici 10 tisíc jízd měsíčně, míří služba do Brna. Tady se připravuje na specifickou situaci, Brňané totiž nemají taxi příliš v oblibě. Kvůli vy ...

Pozvánka na exkluzivní MICE tripy

Pozvánka na exkluzivní MICE tripy

Marketing Mix není nový veletrh - navazuje na Svět reklamy

Marketing Mix není nový veletrh - navazuje na Svět reklamy

Veletrh Marketing Mix – pro úspěšnou reklamu a marketing

Veletrh Marketing Mix – pro úspěšnou reklamu a marketing

Vztah brandingu a marketingu

Vztah brandingu a marketingu

12345678910111213